  • Data: 2013-05-29 11:04:27
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 May 2013 12:54:26 -0500, Pszemol napisał(a):

    > To są modele sprzed roku, dwu - niedobitki magazynowe
    > które ktoś okazyjnie odkupił w hurcie i teraz sprzedaje na
    > aukcjach... Myślę że przedpiścy chodziło o mainstream.
    Data produkcji lapa to grudzień 2012. Oby wszystkie sprzęty dostęne np. w
    sklepie dla idiotów miały tak krótki czas od zejścia z produkcji do
    znalezienia nabywcy.
    Co w tym laptoku jest takiego nienowoczesnego, że nie jest mainstream? Brak
    powalonego Win8?
    Daj spokój, to nie pogoń za nowym modelem, który różni się od starszego
    kolorem obudowy, ale innym wzorkiem na pokrywie.

    --
    Franc