-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
s-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Reklama i czas reakcji
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52846bf6$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
<pomnh23py7ia.47rjlegjmgxp$.dlg@40tude.net>
<s...@t...dom.local> <l68kon$jb3$1@speranza.aioe.org>
<1781ur02wx4hb$.gxm29tfckcgw$.dlg@40tude.net>
<vmfjyx0ja281.1pnkk5uvcex7j$.dlg@40tude.net>
<l6a2e0$t7t$1@mx1.internetia.pl>
<528891fe$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
<axt3g57msk3j.1dge029us6beo$.dlg@40tude.net>
<5289cd71$0$2279$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 18 Nov 2013 09:53:24 +0100
Message-ID: <hhpr2zxvzxv2.1af6ufjv1dyj7$.dlg@40tude.net>
Lines: 37
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1384764802 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2142 82.143.187.50:55118
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2751
X-Received-Body-CRC: 2393445219
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511155
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 18 Nov 2013 09:18:55 +0100, sqlwiel napisał(a):
> W dniu 2013-11-18 08:51, J.F. pisze:
>> http://www.youtube.com/watch?v=KsNTRhFXYxs
>> Ile tu zajelo od chwili gdy widac bylo ze bedzie zle, do reakcji ?
>> I czy to byla dobra reakcja ?
>
> Klakson był dobrą reakcją. Miało szansę zadziałać.
Ale trzeba doliczyc kolejna sekunde na reakcje drugiego kierowcy.
A moze nawet dwie. A i tak wynik jest niepewny - hamulec bardziej
skuteczny :-)
> Zresztą - jedyna skuteczna reakcja, czyli gwałtowne hamowanie,
> niekoniecznie byłoby najwłaściwszą reakcją na lewym pasie przy tej
> prędkości ruchu (70?). Ja bym jednak z umiarem hamował.
Wystarczylo sie o 2-3m cofnac, bez duzej zmiany predkosci.
Jesli ktos z tylu sie tak blisko trzyma, to sam sobie winien :-)
> P.S.2 - ciekawe, że laweciarz nie widział powodu do zatrzymania się. Nie
To mi wyglada ja jakas mini smieciarke ... i stoi kawalek dalej.
> mam doświadczenia, proszę o objaśnienie - czy można w takim przypadku
> liczyć, że opis zdarzenia jest do wyciągnięcia z policji później, na
> podstawie oświadczenia "to ja byłem tym trzecim pogniecionym"?
Teoretycznie pewnie mozna, tym niemniej radze sie zatrzymac, przekonac
ze ofiar w ludziach nie ma, numery spisac, poszkodowanemu, ktory wzywa
policje dac kartke z nr rejestracyjnym i telefonem - bo inaczej to
gotowi sa oskarzyc o usilowanie nieudzielenia pomocy.
A tak to moze beda procenty podejrzewac, ale podstaw nie maja.
Pilny termin miales i nie mogles czekac godziny, dwoch, trzech, a
sprawa blacha :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.13 10:04 sqlwiel
- 18.11.13 12:21 J.F
- 18.11.13 12:41 sqlwiel
- 18.11.13 18:59 Artur Maśląg
- 21.11.13 18:29 j...@g...com
- 22.11.13 13:11 anacron
- 16.11.13 21:32 mk4
- 17.11.13 12:24 mk4
- 17.11.13 12:32 mk4
- 17.11.13 12:43 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=