  • Data: 2013-11-16 21:32:47
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11/15/2013 11:33, Tomek Kańka pisze:
    > Ale to jest chyba sumaryczny czas reakcji + ruch nogi + uruchomienie
    > układu hamulcowego.

    Na takich typowych badaniach sredni czas wyszedl mi cos nieco ponad 0.3
    sekundy. No ale tam to sie czlowiek skupial zeby mozliwie szybko
    zareagowac na sygnal.

    Wydaje mi sie, ze w warunkach "bojowych" sekunda to i tak wydaje sie
    bardzo szybko. Przeciez mozg dziala tak, ze koncentruje sie tylko na
    chwile a wiekszosc czasu jest jednak rozkojarzony.

    --
    mk4