  • Data: 2017-02-05 11:37:21
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA71352A305CDDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czego sie nie zrobi, ze z promocji skorzystac :)

    Mama miała proste podejście do tego bonusa za doładowanie: "dali to
    wykorzystam, nie oddam dziadom" ;)
    W porównaniu np. do karty mojego syna, która po zarejestrowaniu otrzymała
    taki sam bonus to on nie wykorzystał złotówek, bo rzadko dzwoni. Ale
    promocyjne 10 GB wycyckał do 0.
    Ja na mojej drugiej alternatywnej karcie play po otrzymaniu bonusa 500zł i
    10 GB nie wykorzystałam z tego nic a nic. Kartę zarejestrowałam bo chciałam
    utrzymać numer, taki awaryjny. A bonus mi nie był potrzebny bo abo na
    drugiej karcie w zupełności mi wystarcza...
    Wiele zależy od podejścia właściciela telefonu :)

    --
    Justyna Vicky S.

    ---
    Avast.