  • Data: 2017-02-05 14:34:39
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-04 o 10:34, Kris pisze:

    > I na rozmowy 1000zł w 30 dni?

    Ja na pewno nie, są tacy, którzy być może tak. Lepiej powiedzieć, że
    dajesz komuś 1000zł niż darmowe smsy i rozmowy przez miesiąc.

    Podliczmy zresztą - 1000zł / 0,29zł/min = 3448,28 min / 60 = 57,47
    godzin = 2 dni, 9 godz rozmawiania lub lub niecałe 2 godziny rozmów
    dziennie. Do wyrobienia dla niektórych.