  • Data: 2017-02-05 20:00:49
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Ja pi***olę... Ludzie jacy wy jesteście dziwni...

    :) cóż za piekne rozpoczęcie dowodzenia tezy :)

    > Dzień 1 - macie 0zł na koncie.
    > Dzień 2 - nakazem (nie)Rządu musicie zarejestrować numer
    > Dzień 3 - aktywujecie bonus i dostajecie 1000zł na rozmowy i smsy.
    > Dzień 4 - kwiczycie po netach, że ktoś was wykorzystuje, oszukuje i
    > kłamie...

    Ja pisałem, ze to manipulacja, marketing ale nie ze oszustwo...

    > Ki diabeł?! NIGDZIE nikt nie twierdził, że dostaniecie do ręki 1000zł,
    > przynajmniej ja się z taką reklamą nie spotkałem. Nie mieliście ponad
    > 3400 minut do wygadania przez miesiąc a teraz macie. KTO WAS TYM
    > OSZUKAŁ?! Kto wam tym krzywdę zrobił?!

    Przepraszam, ze niektore chłyty matertidowe uwazam za niezbyt uczciwe...?

> [...]
    >
    > Budzik wchodzi do baru gdzie w drzwiach wita go kelnerka.
    > - Dzień dobry! Za polubienie naszego funpage na Facebooku może pan
    > otrzymać voucher o wartości 100 zł.
    > - Ty oszustko! Ty kłamczuchu! Mogę go wykorzystać u was tylko w barze
    > a tam piwo jest po 10zł! 10 piw to mało kto wypije to nie mogliście
    > dać po prostu, że piwa są za darmo?! Zresztą w biedronce piwo jest po
    > 2 zł i to z waszej strony jawne oszustwo! Co więcej widziałem na
    > waszej stronie, że macie HappyMonday i można za 30 zł pić piwa do woli
    > więc co mnie pani okłamuje, ze mi 100zł dajecie! Wstyd! Kłamcy!

    Jak sobie wymyslisz teze, po czym doprowadzisz ja do absurdu to nie znaczy
    ze udowodniłes brak racji interlokutorowi...

    P.S. A tak w ogole to bez jaj - co to za sztuka wydac 100zł w barze? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach