  • Data: 2017-02-05 18:12:16
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-05 o 08:19, Budzik pisze:

    > Ale rozumiesz, ze tak naprawde dostała bonus wart maks 50zł?
    > Bo tyle kosztuje maksymalnie miesiac telefonu z wszystkim darmowym (ja np.
    > płace srednio ponizej 30zł)

    Ja pi***olę... Ludzie jacy wy jesteście dziwni...

    Dzień 1 - macie 0zł na koncie.
    Dzień 2 - nakazem (nie)Rządu musicie zarejestrować numer
    Dzień 3 - aktywujecie bonus i dostajecie 1000zł na rozmowy i smsy.
    Dzień 4 - kwiczycie po netach, że ktoś was wykorzystuje, oszukuje i
    kłamie...

    Ki diabeł?! NIGDZIE nikt nie twierdził, że dostaniecie do ręki 1000zł,
    przynajmniej ja się z taką reklamą nie spotkałem. Nie mieliście ponad
    3400 minut do wygadania przez miesiąc a teraz macie. KTO WAS TYM
    OSZUKAŁ?! Kto wam tym krzywdę zrobił?!

    Wyobrażam sobie takę scenę:

    Budzik wchodzi do baru gdzie w drzwiach wita go kelnerka.
    - Dzień dobry! Za polubienie naszego funpage na Facebooku może pan
    otrzymać voucher o wartości 100 zł.
    - Ty oszustko! Ty kłamczuchu! Mogę go wykorzystać u was tylko w barze a
    tam piwo jest po 10zł! 10 piw to mało kto wypije to nie mogliście dać po
    prostu, że piwa są za darmo?! Zresztą w biedronce piwo jest po 2 zł i to
    z waszej strony jawne oszustwo! Co więcej widziałem na waszej stronie,
    że macie HappyMonday i można za 30 zł pić piwa do woli więc co mnie pani
    okłamuje, ze mi 100zł dajecie! Wstyd! Kłamcy! Oszuści! Hur dur!

    K***a, ludzie...