  • 11. Data: 2010-02-05 15:44:55
    Temat: Re: Rejestrator video w samochodzie dotowany przez panstwo
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    mleko pisze:
    > Czy zwolennicy rejestratorow w samochodach byliby szczesliwi, gdyby
    > kazda ich jazda byla zarejestrowana i oceniona zgodnie z PoRD, lacznie
    > ze wszelkimi konsekwencjami? Prosciej juz chyba nie potrafie.

    zdecydowanie tak, pod warunkiem żeby ktoś popracował nad logicznymi
    ograniczeniami prędkości. Natomiast jeśli chodzi o wyprzedzanie na
    ciągłych, na przejściach itp itd nie mam nic do ukrycia nie należę do
    kręgu zjebów dla których to całkowicie normalne zjawisko.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-02-05 15:48:01
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    On 5 Lut, 15:21, krzysiek82 <k...@p...pl> wrote:
    > widzę, że przyzwyczajenia wyniesione ze starego systemu nadal
    > funkcjonują. Masakra, dlatego w tym kraju nic się już nie zmieni bo
    > prymityw przechodzi z pokolenia na pokolenie.

    Wyraz sie jasniej bo nie rozumiem. To co propagujesz to ORMO jak w
    morde strzelil.

  • 13. Data: 2010-02-05 15:56:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mleko m...@m...ml ...

    > Glupku cos cie w dupe gryzie.

    na szczescie nikt mu nie zagląda co go tam gryzie. A ty widze, chetnie bys
    zaglądał... Daj spokój z kamerami, pomysl od razu o chipach w glowie. :)

  • 14. Data: 2010-02-05 16:09:22
    Od: mleko <m...@m...ml>

    i. Natomiast jeśli chodzi o wyprzedzanie na
    > ciągłych, na przejściach itp itd nie mam nic do ukrycia nie należę do
    > kręgu zjebów dla których to całkowicie normalne zjawisko.

    No to panie kolego, podaj nr rejestracyjny twojego bolidu, ktoredy
    jezdzisz, zdjecie pun..., autka. Przeciez nie masz nic do ukrycia.
    Sprawdzimy.

  • 15. Data: 2010-02-05 16:16:39
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 05.02.2010 krzysiek82 <k...@p...pl> napisał/a:

    > widzę, że przyzwyczajenia wyniesione ze starego systemu nadal
    > funkcjonują. Masakra, dlatego w tym kraju nic się już nie zmieni bo
    > prymityw przechodzi z pokolenia na pokolenie.

    W strasznie kiepskim otoczeniu musisz zyc.
    Ale wlasnie dlatego lepiej by bylo, zeby te przyzwyczajenia wyniesione
    ze starego systemu sie nie odradzaly. Po co znow szczuc obywateli na siebie
    nawzajem?

    Sa inne metody zapewnienia bezpieczenstwa na drogach.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 16. Data: 2010-02-05 16:25:58
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jacek Rudowski pisze:
    > Sa inne metody zapewnienia bezpieczenstwa na drogach.

    podaj proszę przykład innej metody zapewnienia bezpieczeństwa na drodze.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-02-05 16:27:56
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jacek Rudowski pisze:
    > W strasznie kiepskim otoczeniu musisz zyc.

    tak EZG,EPA i tego typu pochodne tablice, właściciele chyba z kompleksem
    mniejszości wobec Lodzi. I żeby nie było to nie reguła, że właściciele
    aut na tych tablicach to zawsze łamią przepisy, ale znani są w całej
    polsce, że tego, że odstają od reszty w znaczącym stopniu.
    Tłumaczę to brakiem obycia, ale ile można tolerować głupotę?

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-02-05 16:29:18
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    mleko pisze:
    > No to panie kolego, podaj nr rejestracyjny twojego bolidu, ktoredy
    > jezdzisz, zdjecie pun..., autka. Przeciez nie masz nic do ukrycia.
    > Sprawdzimy.

    Jeśli ktoś mnie sfilmuje na łamaniu przepisów (chociaż to nie nastąpi bo
    nie zdarza mi się łamanie przepisów) to przyjmę mandat i nie będę
    zły, że ktoś to zrobił.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-02-05 16:30:31
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    > podaj proszę przykład innej metody zapewnienia bezpieczeństwa na drodze.

    Bezpieczenstwo jest w glowach uzytkownikow drog.
    Jesli nie nauczysz ich pewnych prostych prawd na kursach,
    to chocbys napuscil wszystkich na siebie nawzajem - i tak lepiej nie bedzie.

    Problem w tym, ze juz na kursach sie uczy czesto kierowcow braku szacunku do innych
    uzytkownikow drogi.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 20. Data: 2010-02-05 16:32:48
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

> [...]
    > polsce, że tego, że odstają od reszty w znaczącym stopniu.
    > Tłumaczę to brakiem obycia, ale ile można tolerować głupotę?

    Ale czy brak tolerancji dla glupoty musi od razu nakrecac klimaty rodem z Wielkiego
    Brata?

    Osobiscie sadze, ze nie tedy droga - bo "walczac" w ten sposob o bezpieczenstwo
    tworzy sie mechanizmy i zachowania ogolnie gorsze w spoleczenstwie.

    Dla mnie powszechne donoszenie obywateli na siebie nawzajem jest tak samo
    nieakceptowalne
    jak brak szacunku dla siebie na drodze.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski