  • Data: 2013-08-01 22:07:33
    Temat: Re: Rejestracja karty SIM - Play
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 01 Aug 2013 18:27:27 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Zostałem zapytany tylko o swój numer (telefonu) i o nic więcej (jeszcze zgody
    >marketingowe itp.). Karty SIM, PUK-u czy ramki im nie pokazywałem.
    >Na karcie udostępniania danych jednakże widzę swój nr karty SIM i jeszcze
    >adnotację "PUK zweryfikowano".
    >Hmmm...

    To jakiś dziwny konsultant ci się trafił albo mu się po prostu nie
    chciało. Przychodzisz do salonu mówisz że chcesz zarejestrować numer,
    pracownik wpisuje twoje dane z dowodu do kompa, drukuje, sprawdzasz
    czy się wszystko zgadza i podpisujesz, jeden egzemplarz idzie dla
    ciebie i tyle, ale żeby samemu kartę rejestracyjną wypełniać tym
    bardziej będąc w salonie to się jeszcze nie spotkałem przynajmniej w
    Play.