  • 1. Data: 2013-07-31 16:05:09
    Temat: Rejestracja karty SIM - Play
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Chciałem w końcu zarejestrować swoją kartę, aby w razie kłopotów (kradzież,
    awaria, przeniesienie numeru) móc sobie wyrobić duplikat.

    Teraz patrzę, a dostałem "Kartę udostępnienia danych".
    To to samo, czy facet mnie nie zrozumiał?
    Wyrobię sobie duplikat karty / przeniosę numer na jej podstawie?

  • 2. Data: 2013-07-31 18:18:02
    Temat: Re: Rejestracja karty SIM - Play
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

[...]

    Tak to jest to samo

    --
    A.W.

  • 3. Data: 2013-07-31 19:13:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 31 Jul 2013 16:05:09 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Teraz patrzę, a dostałem "Kartę udostępnienia danych".
    >To to samo, czy facet mnie nie zrozumiał?

    Raczej nie to samo bo na stronie play jest dostępna karta
    rejestracyjna jak również karta udostępniania danych.

    >Wyrobię sobie duplikat karty / przeniosę numer na jej podstawie?

    Tego nie wiem , ale w każdym salonie od ręki rejestrują numer
    wystarczy dowód osobisty i ten plastik od karty sim.
    Kilka nr rejestrowałem w play i nigdy nie widziałem na oczy karty
    rejestracyjnej.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-08-01 18:27:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 31 Jul 2013 19:13:18 +0200, w
    <3...@4...com>, dizel <x...@x...xx> napisał(-a):

    > Tego nie wiem , ale w każdym salonie od ręki rejestrują numer
    > wystarczy dowód osobisty i ten plastik od karty sim.
    > Kilka nr rejestrowałem w play i nigdy nie widziałem na oczy karty
    > rejestracyjnej.

    Zostałem zapytany tylko o swój numer (telefonu) i o nic więcej (jeszcze zgody
    marketingowe itp.). Karty SIM, PUK-u czy ramki im nie pokazywałem.
    Na karcie udostępniania danych jednakże widzę swój nr karty SIM i jeszcze
    adnotację "PUK zweryfikowano".
    Hmmm...

  • 5. Data: 2013-08-01 22:07:33
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 01 Aug 2013 18:27:27 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    >marketingowe itp.). Karty SIM, PUK-u czy ramki im nie pokazywałem.
    >Na karcie udostępniania danych jednakże widzę swój nr karty SIM i jeszcze

    To jakiś dziwny konsultant ci się trafił albo mu się po prostu nie
    chciało. Przychodzisz do salonu mówisz że chcesz zarejestrować numer,
    pracownik wpisuje twoje dane z dowodu do kompa, drukuje, sprawdzasz
    czy się wszystko zgadza i podpisujesz, jeden egzemplarz idzie dla
    ciebie i tyle, ale żeby samemu kartę rejestracyjną wypełniać tym
    bardziej będąc w salonie to się jeszcze nie spotkałem przynajmniej w
    Play.