  • Data: 2016-09-11 00:42:57
    Temat: Re: Rejestracja kart Virgin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "re" nr212l$gqq$...@m...internetia.pl

    > Normalnie trwa to kilka minut -- wraz
    > z dotarciem do ,,punktu'' [G?] owej dziewicy.
    > ---
    > ...u grupowych cieciów. Normalnie jednak użytkownik musi
    > się dowiedzieć, znaleźć czas i tak schodzi dzień, dwa.

    Gdyby kobieta z pobliskiego dziewiczego punkt G
    zie rejestrować można SIMki nie wpowadziła mnie
    w błąd -- rejestracja trwałaby kilka minut, o ile
    wczesniej nie czekałbym na podpowiedź ze strony
    konsultantów Virgin.

    Dziewiczy punkt G
    zie rejestrują SIMki mam ze dwie minuty od miejsca, w którym mieszkam.

    > Niby tak, ale ja jestem na tyle szybki, że loguję się. :)
    > ---
    > Czy chodzi Ci o to, że klikasz na przycisk "Zaloguj"
    > nim się wykona przekierowanie ?

    Tak.

    > Piszę tutaj o czymś innym -- o rejestracji w Klubie, nie
    > o rejestracji ustawowej. Do przenosin jest potrzebna
    > rejestracja w Klubie. Przed laty nie było rejestracji
    > ustawowej w ogóle.
    > ---
    > No to wtedy nie była potrzebna,

    Wtedy (i teraz też) była potrzebna rejestracja
    w Klubie -- do zabrania numeru z Virgin.

    > ale teraz ... wydaje mi się, że właśnie ustawowa.

    Teraz są potrzebne obie. :)

    > W sumie nad tym pracuję to powinienem wiedzieć.