eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach › Re: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
  • Data: 2014-12-19 20:33:55
    Temat: Re: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2014 o 22:47, J.F. pisze:

    > A owszem, ale ... jak efektu stroboskopowego nie ma, to nie draznia.

    Ale żeby go nie było trzeba się nieruchomo gapić w te światła. Auto
    podskoczy na wyboju i już jest.

    > A to akurat roznie bywa.

    Oczywiście miałem na myśli samochody, w których nie ma "matówki" tylko
    zupełnie gładką, przeźroczystą osłonę.

    > Z tym ze zarowek tez to dotyczy.

    Ale na żarówkę 40..60W idzie patrzeć i daje ona przyzwoite oświetlenie
    pomieszczenia, a LEDówka o mocy kliku watów dość kiepsko oświetla mi
    łazienkę, a na pojedyncze diody nie idzie patrzeć. To oczywiście moje
    subiektywne odczucie. Kupiłem niedawno bardzo fajne LEDówki Polluxa o
    mocy 3W w obudowie żywcem przypominającej zwykłą żarówkę z matową bańką.
    Dwie takie LEDówki doskonale oświetlają mi łazienkę i można na nie
    spokojnie patrzeć nie ryzykując wypalenia siatkówki ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz