eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach › Re: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
  • Data: 2014-12-17 13:47:33
    Temat: Re: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:54916b79$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...

    > A skąd wiesz w jakim stopniu mózg a w jakim czopki/pręciki (bo na pewno nie
    źrenica)?

    Mniejszym lub większym ;) A tak serio, to aż tak się nie znam na tych mechanizmach,
    nie jestem okulistą, ale jestem przekonany, że oślepienie, które odczuwam jest
    skutkiem zbyt silnego pobudzenia siatkówki impulsami światła spowodowane
    oszukiwaniem "automatyki" oka.

    > Poczytaj sobie może jakie są czasy reakcji komórek światłoczułych:
    > http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2063471/

    Dużo tego, może kiedyś to przejrzę.

    --
    Pzdr.