    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Date: Mon, 9 Apr 2018 22:44:45 +0200
    <pa3c3s$l61$1@node1.news.atman.pl>
    <1nt4i9jptpps7$.soy9b90xr96h.dlg@40tude.net>
    <pa680u$f8n$1@node1.news.atman.pl>
    <5ljvmsnln56q$.10lb0u9yxjnlh$.dlg@40tude.net>
    <pa8m0f$uu8$1@node2.news.atman.pl>
    <1dqpvn0q8pnp2$.130o3d99rk6fc.dlg@40tude.net>
    <pa9p3d$qgh$2@node1.news.atman.pl> <paaact$du3$1@node2.news.atman.pl>
    <paabn6$djh$1@node1.news.atman.pl> <pab3bc$5ec$1@node1.news.atman.pl>
    <pacd5p$dln$3@node1.news.atman.pl> <pacqhe$rbo$1@node1.news.atman.pl>
    <pada8h$b4m$1@node1.news.atman.pl> <padi16$j2k$1@node1.news.atman.pl>
    <padv78$jc$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-04-08 o 22:48, Cavallino pisze:

    > No dobra - może inaczej liczą średnią prędkość dla miasta niż na
    > autostradzie, może korzystają z dopuszczalnego na danym odcinku limitu,

    Właśnie jakoś tak to jest. Bardzo przyzwyczaiłem się do takiego
    prezentowania drogi dlatego korkowo mnie mocno zaskoczyło
    sygnalizowaniem na czerwono ... braku korka. Dopiero chwilę później
    domyśliłem się, że jest to prędkość aut na danym odcinku bez
    uwzględnienia relacji do prędkości dopuszczalnej.

    > ale generalnie chodzi o to że pokazują prędkość, a nie zakorkowanie.

    Z wyjątkiem nawigacji Google. Google pokazują wyłącznie stopień
    zakorkowania a nie prędkość na danym odcinku.

    Jeśli mogę to skomentować - to rewelacyjny sposób prezentacji. Jednym
    rzutem oka jestem w stanie przeskanować pół miasta by stwierdzić czy nie
    utknę gdzieś na mojej trasie. A właśnie najczęściej używam mapy Google
    nie do nawigowania lecz w trybie mapy patrzę którędy mam dziś do domu
    wracać.

    Aczkolwiek byłoby fajnie mieć możliwość przełączania obu trybów.

    > Czyli jeden samochód wlokący się bez powodu na zupełnie pustej drodze
    > połowę tego co mógłby, potrafi całkowicie zafałszować taki wynik.

    Tu się zgodzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek