eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRedcoon - (długie)Redcoon - (długie)
  • Data: 2010-02-17 08:17:51
    Temat: Redcoon - (długie)
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ktoś, kiedyś pytał kiedyś o ten sklep, opisze więc
    moją z nim walkę:

    Szukałem Tokiny 12-24 do Nikona - jest w ofercie Redcoon
    Potwierdzam telefonicznie - jest!
    2.2.10 wysyłam zamówienie - pojawia się w systemie "przyjęliśmy"
    5.2.10 podpisuję umowę z Żaglem,
    8.2.10 w systemie sklepu "otrzymaliśmy płatność"
    9.2.10 o 23 10 otrzymuję maila -"nie mamy, sprzedaliśmy,
    będzie 9.3.10"
    Odpisuję: 1. albo natychmiast (zgodnie z ofertą)
    2. albo 9.3. ale z rabatem
    3. albo "do widzenia"
    10.2.10 mail ze sklepu: "system zawiódł, sprzedaliśmy...,
    rabatu nie damy, proszę wycofać umowę z Żagla.
    Tego dnia odsyłam do Żagla wypełniony druk odstąpienia
    od umowy.
    16.2.10 telefon z Redcoon: "prosimy o odstąpienie od umowy
    w Żaglu, towar jest dla nas NIEOSIĄGALNY (sic!)"
    16.2.10 godz 22 17 mail z Redcoon: "dostawa towaru jest opóźniona -
    będzie 16.03.2010"
    Odpowiadam: "chyba już nie wiecie co robicie"
    17.02.2010 - mail z Redcoon: "Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację
    Nasz dostawca nie poinformował nas kiedy możemy spodziewać się dostawy
    tego produktu ."

    Cóż więcej można dodać w sprawie tego "sklepu"?

    JO

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: