  • 1. Data: 2011-02-16 12:02:03
    Temat: Recenzje/testy monitorów
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    My tu gadu gadu o monitorach, kalibracji i tym podobnych sprawach, a
    tmyczasem, w sąsiedniej galaktyce:

    http://wiecejsprzetu.pl/flexscan-s2243w-to-nie-jest-
    monitor-do-grania/

    ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2011-02-16 12:27:00
    Temat: Re: Recenzje/testy monitorów
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości grup
    com...

    My tu gadu gadu o monitorach, kalibracji i tym podobnych sprawach, a
    tmyczasem, w sąsiedniej galaktyce:

    http://wiecejsprzetu.pl/flexscan-s2243w-to-nie-jest-
    monitor-do-grania/
    "
    kąty widzenia - 178° w pionie i w poziomie

    Jak widać, nic nadzwyczajnego. Musimy przyznać, że kąty widzenia są bardzo
    dobre. Nawet nie wiemy czy czasem nie większe niż podawane w specyfikacji.
    "

    He, he, może nawet 360 :)

    JD

  • 3. Data: 2011-02-16 14:35:17
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/02/2011 12:02, Grzegorz Krukowski wrote:
    > My tu gadu gadu o monitorach, kalibracji i tym podobnych sprawach, a
> [...]

    Skoro juz chca sobie ranking podbijac feedujac komentarze cholera wie
    skad, to niech przynajmniej zadbaja o to, zeby byly we wlasciwym jezyku
    i nie dotyczyly szydelkowania.

    Kamil

  • 4. Data: 2011-02-17 15:25:14
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Wed, 16 Feb 2011 13:02:03 +0100, Grzegorz Krukowski says...

    > My tu gadu gadu o monitorach, kalibracji i tym podobnych sprawach, a
> [...]

    Panie, bo 22" za 2500??!! Toż to idioci jacyś to sprzedają a jeszcze więksi
    muszą kupować. Przecież rewelacyjne monitory 22" to się za 500 kupuje.. A
    jaki "dizajn' mają!!! :)

    "FlexScan S2243W jest stworzony głównie z myślą o firmach i korporacjach,
    które myślą o oszczędnościach energii." - chciałbym żeby moja korporacja (nie
    taka znowu mała) w ten sposób oszczędzała energię. Niestety oni wolą kupować
    żrące kilogramy prądu Delle po 400/szt. :)

    P.S. Żeby nie było - sam jestem jednym z tych idiotów którzy skusili się na
    S2243W. :)

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288