-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <krm201$igp$1@news.task.gda.pl>
<8...@g...com>
<krm3h2$402$1@dont-email.me> <1...@b...poznan.pl>
<d...@g...com>
<1...@b...poznan.pl>
<51deba0c$0$1262$65785112@news.neostrada.pl> <krmkgd$v0f$1@dont-email.me>
<51dedf21$0$1227$65785112@news.neostrada.pl> <kro82h$nhj$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <kro82h$nhj$1@dont-email.me>
Subject: Re: Realny koszt 100km
Date: Fri, 12 Jul 2013 10:27:16 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130711-2, 2013-07-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 72
Message-ID: <51dfbde2$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.112.227
X-Trace: 1373617634 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1467 79.184.112.227:51323
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498078
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> napisał
w wiadomości grup dyskusyjnych:
> auto i tak trzeba naprawić, przy
>>> używanym jedynie trzeba doliczyć koszt tej naprawy
>>
>> Aha, "jedynie".
>> Dla mnie wydatek kilku tys w miesiąc to nie jest żadne "jedynie", wolę
>> tyle dopłacić do eksploatacji auta nowego.
>>
>
> a ja jednak wolę te pieniądze włożyć w realną część, korzystając z
> lepszego komfortu w starszym aucie za niższe pieniądze.
Dla mnie komfort to święty spokój, że co by się nie stało, to nie mój
problem.
A auto kupuję takie jak potrzebuję, co oznacza, że auto wyższej klasy mi
potrzebne nie jest, a gdyby było to bym je kupił.
Co najwyżej używkę, ale jeszcze na gwarancji.
Za to nie muszę mieć na maskę jakiegoś znaczka wartego trzy razy tyle co
reszta auta.
> Nie mówię tu że twoje podejście jest złe - po pierwsze sam robiłbym
> dokładnie tak jak ty, jeśliby stać mnie było na kupno i eksploatację
> nowego samochodu takiej klasy jaką bym chciał. Niestety 300.000zł jest
> poza zasięgiem nawet moich myśli, dlatego wolę kupić 10-letnie auto tej
> samej klasy, za 1/20 tej ceny ;)
> po drugie - tacy jak ty kupują nowe auta, dzięki temu tacy jak ja mogą je
> kupić używane :)
>
>
>>> , a nie uśmiecha mi się za przegląd "żarówek" płacić kilkaset zł
>>
>> Mylisz przegląd z badaniem rejestracyjnym.
>
> bardziej chodzi mi to przeglądy gwarancyjne które musisz wykonać, czy też
> niezbyt tanie np. wymiany oleju czy klocków w aso (bo gdzieś indziej nie
> możesz)
Nie ma obowiązku wymiany klocków czy oleju w ASO.
Możesz wymienić sam i jechać do ASO na przegląd, tyle że to bez sensu, bo w
cenie przeglądu jest również wymiana oleju.
Ale 200-300 zł rocznie za przegląd nie stanowi dla mnie problemu, stary
strucel też wymaga przeglądów, a i tak nigdy nie masz pewności czy wszystko
podczas takiego zauważono.
>> Zazwyczaj jej mało ma od samego początku, więc nie ma co tracić.
>
> no właśnie o to chodzi :)
Tyle że ja nie mówię o wartości rynkowej, tylko o dyskomforcie odczuwalnym
całym swoim ciałem.
Pewnie luksusowe auta zużywają się wolniej, ale ja mówię o kompaktach, jako
że nic większego nie potrzebuję, a na Ferrari mnie nie stać, nawet używane.
> Za 3-latka dałem 34.000zł, w tym samym czasie te 10-latki kosztowały ok.
> 20.000zł, więc stwierdziłem że nie dam tyle pieniędzy za tak stare auto,
> wolę dopłacić i mieć 3-latka. Jak dwa lata później kupiłem za 12.000zł
> tego 10-latka jako drugie auto, to zorientowałem się dlaczego ludzie byli
> skłonni płacić 20.000zł za 10-letnie auto, gdy niewiele drożej można było
> mieć dużo nowsze.
Ja też to rozumiem, jak ktoś ma 200 kg lub trójkę dzieci, to normalny
kompakt bywa za mały.
Względnie nowsze szpanerskie auto jest za drogie, stara buma wychodzi
taniej, a blachary mogą się nabrać.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.13 10:32 Ergie
- 12.07.13 10:41 Cavallino
- 12.07.13 10:42 Marcin Kiciński
- 12.07.13 10:57 Ergie
- 12.07.13 11:38 Michoo
- 12.07.13 12:00 Budzik
- 12.07.13 12:00 Budzik
- 12.07.13 12:09 Marcin N
- 12.07.13 12:23 Artur Maśląg
- 12.07.13 12:25 Cavallino
- 12.07.13 12:26 Cavallino
- 12.07.13 12:28 Cavallino
- 12.07.13 14:00 Budzik
- 12.07.13 14:55 ddddddd
- 12.07.13 15:12 ddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800