eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRealne korzyści z 3.3v i niższychRe: Realne korzyści z 3.3v i niższych
  • Reply-To: "Anerys" <s...@s...pl>
    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <n7ewvjl8kbdp$.1ggqs2ojo8yk6.dlg@40tude.net>
    <kf8khk$tl2$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
    Date: Sun, 10 Feb 2013 18:55:18 +0100
    Lines: 30
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 130210-0, 2013-02-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <5...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1360519563 212.85.112.42 (10 Feb 2013 19:06:03 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: valhalla.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:642331
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:kf8khk$tl2$1@news.dialog.net.pl...

    > Bo one były "no software". Przynajmniej te u nas we Wro. Styki na trakcji,
    > przed dojazdem do zwrotnicy pantograf na sekundę w dół, lub

    Nie sądzę - szybko by to mechanicznie zdechło. Natomiast powszechnie
    stosowano jazdę "z prądem/bez prądu", gdzie do wysterowania zwrotnicy trzeba
    na moment zadać jazdę, uważny obserwator przyuważy(łby) dodatkowe sanki na
    trakcji - między sankami, a przewodem właściwym był duży opornik (też można
    go dojrzeć niekiedy), gdy płynął prąd, powstawał niewielki spadek napięcia,
    wystarczyło wykryć ten spadek i automat miał sygnał do przestawienia
    zwrotnicy.

    > nie. I działało niezawodnie, i było odporne na hacking. I miało
    > "naturalną" maszynę stanów.

    No, można tak powiedzieć. Nie pamiętam, jak wyglądała blokada, żeby nie
    przestawić zwrotki pod tramem, nie pamiętam, czy nie tak, ze drugi taki
    układ za rozjazdem, który zwalniał blokadę, albo blokada była czasowa. Wiem,
    że były różne warianty. Wiem, że na pewno widziałem to w Warszawie, wiem, że
    stosowano w GOP, nie wiem, czy w Łodzi też nie, nie pamiętam.

    --
    Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
    Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
    i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: