  • 1. Data: 2009-07-28 00:35:47
    Temat: Reallocated Sector
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam, czy poniższy błąd dysku w HDTune:
    Reallocated Sector Count 100 100 36 1 ! Ok

    jest możlwy do naprawy przez formatowanie, itp?
    Za miesiąc kończy mi się gwarancja laptopa, Asus wyraził chęć naprawy
    gwarancyjnej, ale muszę całego laptopa wysłać do Wrocławia, co nie jest mi
    na rękę: trochę to potrwa, utrata danych, dane poufne (nadpisywanie -jakim
    programem?), przy okazji coś schrzanią...

    Czy dobrze kumam, że na 100% stracę dane? czy jednak jest możliwość
    bezstratnej naprawy tej userki? Czy obraz partycji sys wystarczy do
    przywrócenia systemu? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-07-28 20:15:24
    Temat: Re: Reallocated Sector
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy dobrze kumam, że na 100% stracę dane? czy jednak jest możliwość
    > bezstratnej naprawy tej userki? Czy obraz partycji sys wystarczy do

    Proponuje
    http://pl.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T._(informatyka
    )

    sekcja 05.
    usterka naprawila sie sama, trzeba tylko patrzec, czy ta ilosc sie nie
    zwiekszy...

    Pozdrawiam
    Michal