eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzewod czujnika ABS - lutować? › Re: Re: przewod czujnika ABS - lutować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 29 Jan 2013 00:54:30 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: przewod czujnika ABS - lutować?
    In-Reply-To: <51032af0$1@news.home.net.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1301290044260.736@quad>
    References: <kc434i$bvs$1@node1.news.atman.pl> <kdllbe$1rub$1@news2.ipartners.pl>
    <3stLs.1012$pM7.980@fx27.fr7> <kdlq93$1u9o$1@news2.ipartners.pl>
    <%iwLs.8723$9D5.1825@fx22.fr7> <50fea134$1@news.home.net.pl>
    <a9FLs.6871$185.3773@fx03.fr7> <5100aa78$1@news.home.net.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1301242211510.3388@quad>
    <Pine.WNT.4.64.1301260126560.3856@quad> <51032af0$1@news.home.net.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1359418368 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26709 83.15.167.123:64640
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:641473
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 26 Jan 2013, Anerys wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    >>> - przypadki związane ze "zwałowaniem" powierzchni podłoża (śnieg,
    >>> błoto), kiedy głębsza warstwa jest tak śliska iż pchanie rosnącego
    >>> wałka jest skuteczniejsze niż jego "nadgryzanie" zablokowanymi kołami
    >>
    >> Oczywiście miało być "niezablokowanymi".
    >> Ciekawe dlaczego nikt mi nie palnął w ucho ;)
    >
    > Najważniejsze, że mimo tej "literówki", chyba właściwie odczytaem twoje
    > przesłanie, choć mogłem niewłaściwie zinterpretować... Ale rozumiem, co masz
    > na myśli. Jeśli tak, to znaczy, że w działaniu bierze udział dodatkowy
    > czynnik.
    > Czynnik, a nie zmiana praw fizyki.

    Oczywiście :)
    Błędy biorą się z założenia, że *zawsze* mowa będzie o jednym
    (i tylko jednym) zjawisku.

    > A zablokowane też chyba potrafi zrobić pługa?

    Właśnie tak - "niezablokowane" dotyczy faktu niszczenia wałka
    przez niezablokowane koło :)
    ABS pozwala toczyć się kołu, wtedy ono rozwala wałek.
    Zablokowanie pcha coraz wyższą "górkę" przed kołem.

    > Sprbuję się bliżej przyjrzec hamującym przy śniegu samochodom

    Jest jeszcze ważne co jest pod śniegiem.
    No i chyba śnieg jest potrzebny, a nie były śnieg przerobiony
    na lód, opisu hamowania na 'kaszce z lodu' nie pamiętam.
    Do tego AFAIR jeszcze przyda się albo kierowca świadomy że takie
    coś powinno wystąpić, albo zupełnie nieświadomy co się dzieje ;)
    (póki "górka" jest mała żadnego efektu nie daje)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: