eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowajaką lustrzankę kupić w usa aby mieć gwarancję w PL ?Re: Re: jaką lustrzankę kupić w usa aby mieć gwarancję w PL ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Re: jaką lustrzankę kupić w usa aby mieć gwarancję w PL ?
    Date: Mon, 23 Nov 2009 21:40:40 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0911232134380.368@quad>
    References: <he7a0m$2e5u$1@news.mm.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <o...@p...fixed> <he87i3$sdu$1@news.onet.pl>
    <b3o3btpetdcl$.dlg@piki.fixed>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4b07bae6$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0911211500490.1128@quad>
    <4b089362$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0911230941270.3728@quad>
    <hee5o2$q7c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1259009963 24802 83.15.167.123 (23 Nov 2009
    20:59:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Nov 2009 20:59:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hee5o2$q7c$1@inews.gazeta.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:836905
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 23 Nov 2009, de Fresz wrote:

    > A co w przypadku owej "international warranty" i np. takiego hamerykanckiego
    > rezydenta? Kupił legalnie, u siebie, teraz mieszka chwilowo tu i akurat mu
    > padło...

    Wystarczy, że wykaże że następnie z powrotem rzecz wywiózł.
    "Przewożenie bez VAT" w celu naprawy jest możliwe w obie strony,
    tylko musi być dowód na to że "stan docelowy" jest taki jakby
    naprawy nie było - czyli jak VAT był zapłacony to był, a jak
    rzecz jest tylko "chwilowo" na terenie UE, to zostanie wywieziona.

    Nie wiem czy procedura gwarancyjna nakłada jakiś obowiązek na taką
    okazję :), ale nie zdziwiłbym się jakby jakiś weksel z tej okazji
    kazali podpisać ;)

    BTW: nie wykluczam, że jakby serwis chciał, to mógłby działać "odwrotnie",
    czyli eksportować :P zepsute części, a następnie akceptować rezygnację
    z eksportu :P (i przyjmować z powrotem dobre), nie wiem czy nie ma
    jakiegoś "haka" na działanie w tę stronę (skoro *faktycznie* towar wjechał
    *do* ue i powinien być *uprzednio* oVATowany).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.11.09 00:45 adam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: