  • 151. Data: 2016-02-16 20:02:21
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Feb 2016 19:40:16 +0100, Shrek

    > Nie, nie, nie - to ty wymyśliłeś, że mruga się w zależności od tego
    > gdzie finalnie chcesz pojechać _przed_ skrzyżowaniem,

    Dokładnie, skup się, sygnalizować gdzie chcę pojechać przed SKRZYŻOWANIEM,
    _jednym_. Nie przed skrzyżowaniami, jak tu starasz się wmawiać stosując
    "analogię". Jak w końcu dostrzeżesz tę subtelną różnicę, to wróć do
    dyskusji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 152. Data: 2016-02-16 20:54:02
    Temat: Re: Re: Rondo ..kto będzie kopał się z koniem ?
    Od: "Lucenty" <l...@o...pl>

    Tue, 16 Feb 2016 13:32:14 +0100, w
    <56c316dd$0$698$65785112@news.neostrada.pl>,

    ============
    > Podkreśliłem to czego nie doczytałeś.

    Poproszę o rozwinięcie myśli.

  • 153. Data: 2016-02-16 21:09:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 16.02.2016 20:02, Myjk wrote:
    > Tue, 16 Feb 2016 19:40:16 +0100, Shrek

    > Dokładnie, skup się, sygnalizować gdzie chcę pojechać przed SKRZYŻOWANIEM,
    > _jednym_.

    Gdzie i na jakiej podstawie? Ja twierdzę, że masz sygnalizowac
    najbliższy manewr, a nie gdzie chcesz pojechać finalnie.

    Shrek

  • 154. Data: 2016-02-16 21:34:26
    Temat: Re: Re: Rondo ..skrzyżowanie.
    Od: "Lucenty" <l...@o...pl>

    > Tue, 16 Feb 2016 13:32:14 +0100, Lucenty

    > będzie to sprzeczne z KW.
    >
    > Myjk

    Nie, to nie będzie sprzeczne z Konwencją Wiedeńską.
    W Konwencji Wiedeńskiej jest "roundabout" czyli
    road junction with central island, czyli połączenie dróg z wyspą
    centralną.
    To nie oznacza skrzyżowanie. Skrzyżowanie to jest crossing.

    To znaczy, że rozporządzenie o znakach i sygnałach w tym miejscu nie zgadza
    się z Konwencją Wiedeńską i jednocześnie jest sprzeczne z definicją
    skrzyżowania w ustawie prawo o Ruchu Drogowym.

  • 155. Data: 2016-02-16 22:14:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Feb 2016 21:09:28 +0100, Shrek

    > Gdzie i na jakiej podstawie?

    Nadal nie wiesz o czym jest dyskusja? Dyskusja jest o zawróceniu na
    najbliższym skrzyżowaniu.

    > Ja twierdzę, że masz sygnalizowac najbliższy manewr,
    > a nie gdzie chcesz pojechać finalnie.

    Dlatego do omawianej sytuacji, _jednego_ manewru na _jednym_ skrzyżowaniu,
    podajesz analogię w postaci węzła drogowego i przejazdu przez minimum _dwa_
    skrzyżowania? Zlituj się.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 156. Data: 2016-02-16 23:21:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 16.02.2016 22:14, Myjk wrote:

    > Nadal nie wiesz o czym jest dyskusja? Dyskusja jest o zawróceniu na
    > najbliższym skrzyżowaniu.

    Rozumiem, A teraz podaj podstawę prawną, że przed skrzyżowaniem masz
    mrugać w kieruku w którym zamierzasz finalnie jechać, bez brania pod
    uwagę jakie manewry zamierzasz wykonać.

    > Dlatego do omawianej sytuacji, _jednego_ manewru na _jednym_ skrzyżowaniu,

    Nie. Na rondzie masz trzy manewry - wjazd na rondo, jazdę dookoła wyspy,
    zjazd. I wszyscy mają w D4 czy jechałeś ze wschodu a będziesz jechał na
    południowy zachód.

    Jeszcze raz napiszę prosto - masz sygnalizować manewr, któr ybędziesz
    wykonywał. Nie w którym kierunku będziesz jechał za dwa czy trzy manewry.

    Shrek.

  • 157. Data: 2016-02-16 23:25:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Tue, 16 Feb 2016 21:09:28 +0100, Shrek

    > Nadal nie wiesz o czym jest dyskusja? Dyskusja jest o zawróceniu na
    > najbliższym skrzyżowaniu.

    a tu jest ile skrzyżowań?
    http://photos.wikimapia.org/p/00/00/16/29/78_big.jpg
    w lewo to który zjazd? a w prawo?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2016-02-17 08:26:47
    Temat: Re: Rondo - zawracanie - kierunek
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 16 Feb 2016 16:38:20 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Pewnie tak. Gorzej z czytaniem :P

    Nie oceniaj wszystkich przez pryzmat siebie. EOT

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 159. Data: 2016-02-17 08:28:08
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 16 Feb 2016 18:28:37 +0100
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Czyli jednak nie rozumieją C-12.

    Bo nie patrzą na wymalowane pasy, podobnie jak Ty.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 160. Data: 2016-02-17 08:43:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Feb 2016 23:21:09 +0100, Shrek

    > Rozumiem, A teraz podaj podstawę prawną, że przed skrzyżowaniem masz
    > mrugać w kieruku w którym zamierzasz finalnie jechać, bez brania pod
    > uwagę jakie manewry zamierzasz wykonać.

    Ale nudzisz, człowieku. Jedno skrzyżowanie, jeden manewr. Dlatego twoje
    próby udowodnienia tego przez analogię na węźle gdzie są min. dwa
    skrzyżowania i wykonuje się na nich w związku z tym min. dwa manewry,
    spaliły na panewce.

    --
    Pozdor
    Myjk