  • 1. Data: 2011-08-23 18:15:19
    Temat: Płyta główna Gigabyte GA-P55A-UD3 z dziwną usterką
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam na oku tą oto płytę [
    http://aukcja.interia.pl/ga-p55a-ud3-rev-1-0-uzywana
    -na-gwarancji-i1779207772.html
    ], może wszystko byłoby dobrze gdyby nie to co właściciel tej płyty
    napisał [ Jeszcze jedna informacja, juz raz ta płytę sprzedałem ale
    gościu stwierdził ze płyta uruchamia się na dwa razy (płytę kupił razem
    z procesorem) U mnie takie zjawiska nie występowały.Dla świętego spokoju
    zwróciłem mu kasę, Więc żeby nie było nieporozumień nie przyjmuje takich
    reklamacji ] , czy mogę podejrzewać że ten pan sprzedaje tą płytę jako
    uszkodzoną ??, bo jeśli tak, to nie ma sensu rozmyślać nad nią. za
    pomoc, dzięki.

  • 2. Data: 2011-08-24 06:18:03
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 23-08-2011 o 20:15:19 Gupik <brudas25@nie_chce_spamuinteria.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > reklamacji ] , czy mogę podejrzewać że ten pan sprzedaje tą płytę jako
    > uszkodzoną ??, bo jeśli tak, to nie ma sensu rozmyślać nad nią. za

    Taka uroda tej płyty. Jest sporo doniesień o tej przypadłości.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2011-08-24 09:19:56
    Od: "Gupik" <g...@o...pl>

    > Taka uroda tej płyty. Jest sporo doniesień o tej przypadłości.

    Czyli co, Płyty Gigabyte z tym chipsetem mają taką taką usterkę od nowości ?? ,
    jeśli
    tak, to na jaką zwrócić uwagę ??

  • 4. Data: 2011-08-24 11:35:26
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Gupik" <g...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Czyli co, Płyty Gigabyte z tym chipsetem mają taką taką usterkę od
    > nowości ?? , jeśli
    > tak, to na jaką zwrócić uwagę ??

    Na wywalone elkos.

  • 5. Data: 2011-08-24 17:32:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Gupik" napisał:

    > mam na oku tą oto płytę [
    > http://aukcja.interia.pl/ga-p55a-ud3-rev-1-0-uzywana
    -na-gwarancji-i1779207772.html

    I po co te zmyłki z Interią?
    Przecież od razu widać, że to aukcja na (za przeproszeniem) Allegro.

    > Więc żeby nie było nieporozumień nie przyjmuje takich reklamacji ]

    ...nie przyjmuję zwrotów ani negatywów, towar wysyłam po zaksięgowaniu
    pieniążków na kącie (korekta nie poprawiać!) - stare i oklepane teksty
    tamtejszych cwaniaczków wciskających napalonym jeleniom elektroniczny
    szmelc.
    Przestań grzebać po śmietnikach niczym osiedlowy menel, idź jak biały
    człowiek do sklepu i kup płytę, która chociaż będzie sprawiać wrażenie, iż
    jest sprawna.

    JoteR