  • Data: 2011-05-25 21:51:17
    Temat: Re: [OT] ?wiete krowy
    Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 23:21, John Smith pisze:
    > Roman zbiera to co posiał. W swoim czasie
    > dopuścił tematy spoza elektroniki na tę grupę,

    Coś ci się pomyliło mlodzieńcze. Roman nie ma
    żadnej mocy aby coś dopuścić lub nie na grupie
    dyskusyjnej.
    Gdyby było inaczej nie pisałbyś tu.

    > Onet też był kiedyś porządnym portalem,

    Rehehe, naprawdę?

    > prawdy. Elektroda poprzez wysokie wymagania
    > językowe, nie jest dostosowana do profilu
    > użytkownika. Elektronik, umysł ścisły, często
    > ma problemy z przedmiotami humanistycznymi,
    > podobnie humanista ze ścisłymi. Trudno jest

    Znowu mierzysz innych swoją miarką.
    To, że ty nie wiesz gdzie postawić kropkę albo
    czy napisać "ż" albo "rz" nie robi z ciebie
    elektronika, tylko nieuka. Z drugiej strony
    ktoś kto ma o tym pojęcie nie jest od razu poetą.

    > przyciąć do jednakowego garnituru. Wyrzucanie
    > postów z Elektrody za brak kropki, czy
    > przecinka w tematach elektroników, to więcej
    > niż stalinizm czasów SB.

    Jesteś głupszy niż można się spodziewać. Gdzie
    się takie pętaki rodzą? Aha, zapomniałem,
    jesteś elektronikiem, a historia to przecież
    dla humanistów.

    > Spójrzcie co się dzieje na
    > pl.misc.elektronika, tematy konstruktorskie
    > nieomal wypadły z dyskusji, w to miejsce mamy
    > tematy o "podłączeniu drucików", poziom
    > merytoryczny znacznie spadł, za to coraz

    No, popatrzmy. Ileż to zaawansowanych wątków
    konstruktorskich zacząłeś? Zero? Uuu.... słabo :-\

    --
    JK