  • Data: 2009-06-17 14:01:53
    Temat: Re: Re: Eizo Cg241/242W. Prośba o kilka informacji.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-17 15:53:32 +0200, Dariusz Zygmunt <i...@a...net> said:

    > Nie rozwiązały, tylko zamieniły jedne problemy na inne :-)

    To podobnie jak z bryczkami i samochodami :-P

    > No i ceny zdecydowanie
    >
    > Tu akurat obydwie technologie szły zawsze równolegle

    Kurde, tyle lat pracowałem na monitorach CRT z naprawdę górnej półki i
    jakoś tego nie dostrzegłem...

    > a rozwój
    > zakończył się praktycznie na 22" przy ekranie 4x3 i 26" przy 16x10/9,
    > obydwie wielkości nie przekraczają możliwości CRT.

    Po pierwsze jest jeszcze 30", po drugie nie widziałem za wielu CRT,
    które dawałyby ostre 1600x1200 dające komfort wygodnej pracy. No ale
    może gdybym był większym masochistą...

    de Fresz