  • Data: 2010-12-03 11:26:47
    Temat: Re: Re:
    Od: blofeld77 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    na wstępie chciałem przeprosić Waldka że ośmielam się umieszczać kolejnego posta w
    sposób, który Pan Waldek kwestionuje i napiętnowuje, ale jak to mówią Anglicy, "I can
    live with that".

    Teraz JoteR: proponuję odszukać w Słowniku języka polskiego definicję słowa także.
    "Także" może oznaczać "więc" i zapewne w tym sensie słowo to zostało użyte. I może
    zakończmy ten temat.

    Teraz wracając do meritum: ja również otrzymałem telefon od UKE (Poznań). UKE
    wszczęło postępowanie w stosunku do ERY, ale ERA zignorowała temat i odesłała ich do
    właściciela numeru, firmy Teleaudio. WIęc teraz wszczęli postępowanie w stosunku do
    Teleaudio.
    Jednocześnie otrzymałem odpowiedź na mojego maila do Teleaudio, cyt.:

    "Witam

    Z tego, co wiem serwis [Extrabingo] przestała działać, a firma Teleaudio
    wypowiedziała organizatorowi prowadzącemu stronę extra bingo numer.

    Ale co do ustaleń dotyczących nadużycia nie dostałem żadnych informacji.
    "

    Extrabingo zwinęło manele i szukaj wiatru w polu. Kto tutaj jest sprawcą? ERA?
    Teleaudio? Extrabingo? Zapewne ERA zwali na Teleaudio, a Teleaudio na Extrabingo. A
    Extrabingo już skończyło swoją wspaniałą oszukańczą działalność i zapewne za chwile
    pod inną nazwą zrobi w bambuko kolejnych użytkowników telefonów. To może być każdy z
    nas obawiam się.

    A jeśli chodzi o reklamację, którą złożyłem w Erze: bez odpowiedzi. Mają czas do
    10.12. Zobaczymy, choć spodziewam się olewki.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/