  • Data: 2010-12-03 16:13:37
    Temat: Re: Re:
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blofeld77" napisał:

    > niniejszym przepraszam za przytoczenie niesłusznej definicji słowa
    > "także",

    Jako "wzrokowiec", dla którego takie kwiatki są szczególnie uciążliwe,
    dziękuę za obywatelską postawę.

    > mając jednocześnie nadzieję, że jako jeden z wielu prawidłowo
    > zinterpretowałem sens użycia tegoż słowa.

    I znowu zaczynasz trollować? Tych "wielu" to właśnie ofiary niechlujstwa
    bądź nieuctwa rozmaitej maści dysmózgów, publikujących bez żenady swoje
    kalekie językowo wypociny i reagujących agresją na próbę zwrócenia im uwagi.
    Te ich ofiary, widząc po raz n-ty w allegrowo-internetowych wypocinach owo
    "także", "napewno", "na prawdę", "niewiem", "tranzakcja", wogóle" (o
    cięższych przypadkach już nie wspominając) same zaczynają tak pisać, myśląc,
    że tak trzeba. "Bo w Internecie tak piszą". A wszak dla wielu jest to jedyna
    forma lektury, innych źródeł pisanej polszczyzny praktycznie nie znają - bo
    i skąd? Z tej statystycznej jednej książki przeczytanej rocznie? I w ten
    sposób tworzy się syndrom "miliona much", nie dość, że żrących ten nawóz, to
    *także* roznoszących syfa po całej Sieci.

    > Wystarczy czy opublikować w Gościu Niedzielnym?

    Wystarczy, że będzie w archiwum. *Tak, że* jak dla mnie - wystarczy, ale
    jeślić mało, to możesz to opublikować *także* w swoim ulubionym periodyku.

    JoteR