  • Data: 2010-12-03 12:08:53
    Temat: Re: Re:
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blofeld77" napisał:

    > Teraz JoteR: proponuję odszukać w Słowniku języka polskiego definicję
    > słowa także.

    Masz na myśli to? http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=61651
    To trafiłeś kulą w płot, chyba że nie rozumiesz tego, co czytasz. Może na
    początek coś łatwiejszego?http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-z
    e/

    > "Także" może oznaczać "więc"

    Nie może, CBDO. Jeśli już, to powinieneś użyć zwrotu "tak więc urząd" i nie
    ma co odwracać kota ogonem.

    > i zapewne w tym sensie słowo to zostało użyte.

    Całkowicie błędnie, wypaczając sens wypowiedzi.
    Zatem: który urząd jeszcze, skoro "także urząd"?

    > I może zakończmy ten temat.

    Nie będzie zakończenia tematu na Twojej pokrętnej sofistyce. Ta dyskusja
    jest archiwizowana i ja sobie nie życzę, aby kiedyś następny językowy
    flejtuch wyciągnął tryumfalnie Twoją wypowiedź, używając jej jako argumentu.
    W Internecie funkcjonuje już wystarczająco dużo idiotyzmów, przytaczanych w
    dyskusjach jako jedynie słuszne prawdy objawione, żeby dokładać następny.
    Rzadko flejmuję do upadłego, ale to bezmyślne stosowanie zwrotu "także" już
    mi się przejadło *tak, że* nie odpuszczę tak łatwo. A że trafiło na Ciebie?
    Cóż, masz pecha. ;->

    JoteR