  • 1. Data: 2011-05-17 20:45:08
    Temat: Rdzawe kropki na lagach
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Witam,

    Czym czyścicie? Powoli ogarniam moją CB '82 i przyszlo do estetyki. Te kropki schodzą
    jak je dobrze podrapać, ale żadne środki jakie posiadam poza paznokciem na to nie
    działają...
    --
    pzdr,
    marcin

  • 2. Data: 2011-05-17 20:57:57
    Temat: Re: Rdzawe kropki na lagach
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-17 22:45, marcin pisze:
> [...]
    schodzą jak je dobrze podrapać, ale żadne środki jakie posiadam poza paznokciem na to

    Dowlona pasta polerska do chromu. Nawet zwykla Tempo to wyczysci. Tyle
    ze trzeba nad tym popracowac. Bawelnianie skarpety rozmiar 46 sa do
    polerowania najlepsze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-05-17 21:12:25
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Tyle
    > ze trzeba nad tym popracowac.

    Tego się obawiałem...
    No trudno, zaopatrzę się w ww. środki i oddam się tej intymnej czynności :/
    --
    pzdr,
    marcin

  • 4. Data: 2011-05-17 22:00:43
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 17-05-2011 o 22:57:57 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Dowlona pasta polerska do chromu. Nawet zwykla Tempo to wyczysci. Tyle
    > ze trzeba nad tym popracowac. Bawelnianie skarpety rozmiar 46 sa do
    > polerowania najlepsze.

    a nasi pradziadkowie z powodzeniem stosowali papkę z popiołu drzewnego i
    wody. popiół może być nawet z grila. :)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-19 07:11:15
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Maj, 00:00, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    wrote:
    > a nasi pradziadkowie z powodzeniem stosowali papkę z popiołu drzewnego i
    > wody. popiół może być nawet z grila. :)

    A co z kropkami na chromach? Popiol tez wystarcza?

    --
    zdrowka
    amos

  • 6. Data: 2011-05-19 15:21:47
    Od: mk <d...@t...pl>

    Nalot schodzi z chromów przy pomocy folii aluminiowej, takiej do
    pakowania żywności.
    Pzdr. M

  • 7. Data: 2011-05-19 16:48:32
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 19-05-2011 o 09:11:15 amos <g...@g...com> napisał(a):

    > A co z kropkami na chromach? Popiol tez wystarcza?

    tak. przeca o tym mowa. rdzy się pozbędziesz ale ubytków chromu i tak sie
    nie da uzupełnić a takie są jeśli kropki się pojawiają.

    po prostu dbać o czystość lag.

    pozdrawiam