  • Data: 2012-04-17 18:59:56
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 18:34, K pisze:

    > A ty myslisz ze ja szukalem w TME ceny tego ukladu ?

    No ale co to zmienia? Nie ma też w Farnellu i digikeyu ani u Chinczyków.
    Raczej nie ma szans, żeby sam układ był dostępny dla detalistów. Ważne
    żeby była dokumentacja umożliwiająca pisanie sterowników. Ale tak samo
    jest z routerami mającymi na pokładzie całkiem wypasione Army. Ale
    router jest trochę mniej wygodny do hobbystycznych zabaw.
    Tylko nie wiem co to za zarzut, że robi to fundacja.

    --
    pozdrawiam
    MD