  • Data: 2012-04-17 21:51:05
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: Atlantis <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 12:09, Andrzej W. pisze:

    > Dla mnie jako elektronika i hobbysty takie urządzenie w tej cenie jest
    > bardzo ciekawe. I nie nastawiam się bynajmniej na pozbycie się swojego
    > desktopa, czy oglądanie za pomocą tego filmów HD.

    Myślę, że urządzenie jest interesujące nawet z punktu widzenia trochę
    szerszego grona odbiorców niż tylko "elektronicy hobbyści" albo
    projektanci systemów "embedded". Taki komputerek jest ciekawym
    rozwiązaniem z punktu niejednej osoby, która po prostu interesuje się
    nowinkami technicznymi. Oczywiście tylko ktoś skrajnie naiwny będzie o
    tym myślał jako o "komputerze" zdolnym do zastąpienia domowego dekstopa.
    Niemniej nie ukrywam, że sam chętnie bym się tym pobawił próbując
    podłączyć to do peryferiów, instalując Linuksa i parę programów,
    podłączając do Internetu itp.

    Przecież to pięknie pokazuje nam tempo rozwoju współczesnej elektroniki.
    Biorąc pod uwagę taktowanie, ilość RAM-u oraz przestrzeni dyskowej (po
    włożeniu SDHC) urządzenie będzie można zestawić z moim drugim pecetem.
    Tak, wiem - inna architektura, inne możliwości graficzne itp. Nie
    zmienia to faktu, że minęła zaledwie dekada, a postęp jaki dokonał się w
    międzyczasie naprawdę zwala z nóg.