  • Data: 2012-04-17 21:38:54
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    > Broadcom ma sondować rynek lub robić reklamówkę dla biednych hobbystów?
    > Przecież oni nie potrzebują takich klientów. Fundacja jest między innymi
    > po to żeby móc być dla Broadcoma klientem z którym zechce rozmawiać bo
    > kroi się większe zamówienie. A jeśli sama fundacja robi sondaż na rynku
    > to co w tym złego. Na rynku funkcjonują dostawcy devkitów za 100 $. W
    > tym też produkty na bazie procków niedostępnych w handlu detalicznym. Ci
    > uważają, że mogą oferować produkt za 35$. Pewnie że sondują rynek ale
    > każdy wpuszczając towar na rynek sonduje jakoś głębokość tego rynku.
> [...]

    Z punktu widzenia potencjalnego byznesmena producenta to gadget
    reklamowy. Procesory do kupienia lasuje sie na targach rok wczesniejh ze
    wstepna cena a w momencie premiery jest dostepna cena o ilosciach nie
    wspomne bo 10kszt to chyba jakis zart.

    A tutaj mamy fakt fajny produkt i dobra cena ale produkt jest
    niedostepny a cena jest sponsorowana i jak ja np mam planowac produkcje
    na nastepne 3 lata ?

    Fakt moge zamowic procesor na taiwanie sa firmy ktore dowolna strukture
    w dostepnej technologii wytrawia ale przy 10kszt raczej cena bedzie
    kosmiczna nie mowiac juz o cenie projektu takiego procesora.