  • Data: 2012-04-17 21:32:58
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 20:57, K pisze:

    > Dostepnosc procesora=0 mozna potraktowac to jako reklamowke firmy albo
    > sondaz rynku.

    Broadcom ma sondować rynek lub robić reklamówkę dla biednych hobbystów?
    Przecież oni nie potrzebują takich klientów. Fundacja jest między innymi
    po to żeby móc być dla Broadcoma klientem z którym zechce rozmawiać bo
    kroi się większe zamówienie. A jeśli sama fundacja robi sondaż na rynku
    to co w tym złego. Na rynku funkcjonują dostawcy devkitów za 100 $. W
    tym też produkty na bazie procków niedostępnych w handlu detalicznym.
    Ci uważają, że mogą oferować produkt za 35$. Pewnie że sondują rynek ale
    każdy wpuszczając towar na rynek sonduje jakoś głębokość tego rynku.
    Jeśli okaże się, że potencjał rynku jest duży to może inni też spróbują
    w niego wejść, a dostawcy układów SoC zaczną chętniej rozmawiać z
    mniejszymi developerami na tym rynku zdając sobie sprawę z jego
    potencjału. Nadal nie rozumiem czemu dla ciebie to jakaś wada. Ja
    bardziej bym był ostrożny wobec ofert komercyjnych próbujących w
    społeczności hobbystów i małych developerów lansować jakiś standard.

    --
    pozdrawiam
    MD