  • Data: 2012-04-17 19:39:24
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: Zbych <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.04.2012 17:41, Mario wrote:

    > Z własnym komputerkiem to też nie jest taka prosta sprawa. Jakoś nie
    > mogę znaleźć informacji gdzie można dostać procki porównywalne
    > parametrami do tego BCM2835 za powiedzmy 20$ (załóżmy połowa ceny Pi).

    Zależy, które parametry są dla ciebie istotne. Poza sprzętową
    akceleracją kodeków i grafiką reszta peryferiów w BCM jest dosyć
    skromna. Możesz spróbować mx535 od Freescale (tudzież poczekać na nowe
    i.mx6), albo AM335x od TI. Obydwa mają tę zaletę, że są przeznaczone dla
    przemysłu więc będą produkowane dłużej niż dwa sezony.