  • Data: 2012-04-17 17:41:51
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 17:01, sundayman pisze:

    > No własnie. Nie wiem jak koledzy, a dla mnie przede wszystkich właśnie
    > ważne jest wsparcie dla grafiki
    > (bo jak bez tego zrobić sterownik z dotykowym LCD i jakimś współczesnym
    > GUI).
    > Ale niestety , mimo całej atrakcyjności Rapsberego, to i tak wychodzi na
    > to, że jednak jak się
    > nie zrobi własnego komputerka, od tzw. zera, to nie ma rozsądnej
    > alternatywy, jeśli w grę wchodzi jakaś
    > produkcja "seryjna".

    Z własnym komputerkiem to też nie jest taka prosta sprawa. Jakoś nie
    mogę znaleźć informacji gdzie można dostać procki porównywalne
    parametrami do tego BCM2835 za powiedzmy 20$ (załóżmy połowa ceny Pi).
    Nawet bym wszedł w płytki 4 warstwowe, ale jak mam to robić na jakimś
    NXP czy Atmelu o wielokrotnie słabszych parametrach, to mi się odechciewa.

    --
    pozdrawiam
    MD