  • 1. Data: 2009-01-22 17:18:47
    Temat: Rapidshare też?
    Od: Lukasz <n...@S...pl>

    Mam wrażnie że rapidshare również został 'ograniczony' przez TP... Na
    DSLu idzie mi jakieś 1-1,5Mbit a na innym idzie tyle ile 'fabryka
    dala'? Ktoś ma jakieś info?

  • 2. Data: 2009-01-23 16:43:33
    Temat: Re: Rapidshare też?
    Od: ru <t...@g...com>

    On Jan 22, 6:18 pm, Lukasz <n...@S...pl> wrote:
    > Mam wrażnie że rapidshare również został 'ograniczony' przez TP... Na
    > DSLu idzie mi jakieś 1-1,5Mbit a na innym idzie tyle ile 'fabryka
    > dala'? Ktoś ma jakieś info?
    Blackholing nie daje możliwości ograniczenia transferu - no, chyba że
    do zera. ;-) Wątpię, by shape'owali ruch z/do rapidshare, po prostu
    miałeś okazję korzystać w kiepskim momencie. AFAIR RS od jakiegoś
    czasu przydziela prędkość w zależności od "obciążenia" łącza (a
    przynajmniej tak piszą - w rzeczywistości pewnie czynników jest
    więcej, bylebyś zapłacił).

    Pozdrawiam,
    --
    ru