  • 1. Data: 2009-01-22 21:13:09
    Temat: http://www.tp.pl/ - żenującadostępność
    Od: "Joe Doe" <p...@g...com>

    Brawo panowie a raczeń panienki administratorzy z TP.
    Kolejny dzień z rzędu którego w godzinach tzw szczytu wasza wizytówka w
    internecie jest niedostępna. Strona nie ładuje się w ogóle bądź poszatkowana.
    Hostujecie to na NEO ?
    Może z blackholingiem znów przegieliście i sami siebie zablokowaliście ;)

    Doskonały obraz profesjonalizmu.

    Joe

  • 2. Data: 2009-01-22 21:23:34
    Temat: Re: http://www.tp.pl/ - żenującadostępność
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > Hostujecie to na NEO ?
    > Może z blackholingiem znów przegieliście i sami siebie zablokowaliście ;)

    do poniedzialku jest przerwa tu i owdzie, pewnie strona tez ma urlop :)

  • 3. Data: 2009-01-22 21:25:55
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "możliwość rejestracji neostrady tp będą
    dostępne dnia 26.01.2009"

    wrrr :/

  • 4. Data: 2009-01-22 21:55:25
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    podobnie orange.pl w grupie &tele-porazki

    b. czesto zdarza sie, ze system pokazuje 'dane niedotepne' albo
    'prosimy sprobowac za jakis czas'....

    --
    Matt Rutkowski

  • 5. Data: 2009-01-23 10:02:58
    Temat: Re: http://www.tp.pl/ - zenujacadostepnosc
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > b. czesto zdarza sie, ze system pokazuje 'dane niedotepne' albo
    > 'prosimy sprobowac za jakis czas'....

    mnie nie zdarza sie to czesto, tylko zawsze
    za pierwszym razem zglosilem uszkodzenie, dostalem porade, aby probowac do
    skutku
    i faktycznie, srednio za 30. razem rejestracja rusza do przodu

  • 6. Data: 2009-01-23 19:32:42
    Od: "Zonk" <z...@o...eu>

    > do poniedzialku jest przerwa tu i owdzie, pewnie strona tez ma urlop :)

    The service is not available. Please try again later.
    503 Service Unavailable

    dziś nie lepiej...

  • 7. Data: 2009-01-24 02:08:05
    Od: markooff <g...@n...free>

    brum pisze:

    > mnie nie zdarza sie to czesto, tylko zawsze
    > za pierwszym razem zglosilem uszkodzenie, dostalem porade, aby probowac do
    > skutku
    > i faktycznie, srednio za 30. razem rejestracja rusza do przodu

    A wszystkiemu winna zmiana systemow obslugi (m.in. nowelizacje w
    zakresie pelnego rozseparowania PSTN i uslug dostepowych (jak np neo). W
    zwiazku z tym aktualizuje sie takze pewne moduly na tp.pl (m.in.
    automatyke w rejestracji/aktywacji uslug itp :)

    Oficjalnie w poniedzialek ma wszystko ruszyc ....
    ja sadze raczej ze gdzies kolo srody czwartku (mysle o bezawaryjnym
    dzialaniu)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-25 00:23:58
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    markooff pisze:
    /.../
> [...]
    >
    > Oficjalnie w poniedzialek ma wszystko ruszyc ....
    > ja sadze raczej ze gdzies kolo srody czwartku (mysle o bezawaryjnym

    Sie Kolego Markoff nie tłumacz.

  • 9. Data: 2009-01-25 06:22:55
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    markooff <g...@n...free> napisał(a):

    > Oficjalnie w poniedzialek ma wszystko ruszyc ....
    > ja sadze raczej ze gdzies kolo srody czwartku (mysle o bezawaryjnym
    > dzialaniu)
    >
    > Pozdrawiam

    Ahaha, bezawaryjne dzialanie i TP? NO WAY. Zawsze cos maja namieszane w
    systemie, ostatnio dowiedzialem sie ze mialem przez 2 lata na swojej lini
    numer 'widmo'... Moglem przez ten czas dzwonic za free itp..

  • 10. Data: 2009-01-27 12:23:16
    Od: markooff <g...@n...free>

    Smok Eustachy pisze:
    > markooff pisze:
    > /.../

    > Sie Kolego Markoff nie tłumacz.

    Się jak się,
    fakt ze sie gdzies pobiera pobory
    nie oznacza ze nalezy sie utozsamiac
    ze sposobem zarzadzania i administracja firmy ;)

    Są sprawy o ktorych mozna dyskutowac i spierac się
    a sa takie na ktore nie warto. :)