  • 1. Data: 2009-01-22 11:34:16
    Temat: GTS ITC - działa Wam, czy nadal są problemy?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Ave!
    Pilnie potrzebne są opinie na temat ostatecznego zakończenia awarii usługi
    ITC w GTS. Jeśli komuś jeszcze coś nie działa, poproszę o sygnały z opisem
    co i jak.

    --
    Ślązak

  • 2. Data: 2009-01-22 13:27:23
    Temat: Re: GTS ITC - działa Wam, czy nadal są problemy?
    Od: "Piotr 'ares' Siwicki" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ITC w GTS. Jeśli komuś jeszcze coś nie działa, poproszę o sygnały z opisem

    Wiesz jak działa na innych słowo "PILNIE" i "!" ?

    Pozdrawaiam

    Piotr Siwickki

  • 3. Data: 2009-01-22 14:07:49
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    > Ave! Pilnie potrzebne są opinie na temat ostatecznego zakończenia awarii
    > usługi ITC w GTS. Jeśli komuś jeszcze coś nie działa, poproszę o sygnały
    > z opisem co i jak.

    Uprasza sie obywatela o zlozenie podania w w/w sprawie wraz z zalacznikami
    w pokoju 321. W ciagu dwoch lat ustosunkujemy sie do niego i damy wykretna
    odpowiedz.

    :-)

  • 4. Data: 2009-01-22 14:18:32
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Piotr 'ares' Siwicki wrote:

    > Wiesz jak działa na innych słowo "PILNIE" i "!" ?

    zwłaszcza wyrażenie "Internet mi nie działa już od 2 tygodni"

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 5. Data: 2009-01-22 15:29:47
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Andrzej Karpinski napisał:

    > Uprasza sie obywatela o zlozenie podania w w/w sprawie wraz z
    > zalacznikami w pokoju 321. W ciagu dwoch lat ustosunkujemy sie do niego
    > i damy wykretna odpowiedz.
    >
    > :-)

    Przyjdę z krakersami :-)

    --
    Ślązak

  • 6. Data: 2009-01-22 17:42:56
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > ITC w GTS. Jeśli komuś jeszcze coś nie działa, poproszę o sygnały z opisem

    Po tych wszystkich perturbacjach wreszcie dziala, przynajmniej jakosc
    polaczen wyraznie wzrosla. Mam do kazdej bramki dedykowane pasmo 1 Mbps i
    teraz dzwiek jest krysztalowy. Co prwada nocami cos jeszcze eksperymntuja,
    ale jakos to przezyjemy.

    pozdr.

    j.