-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: "Kris" <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
Date: Mon, 9 Aug 2010 20:39:15 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 28
Message-ID: <i3pi6v$gd8$1@mx1.internetia.pl>
References: <i3ndfa$85i$1@mx1.internetia.pl> <i3o3e5$27p3$1@news.mm.pl>
<i3o4fh$dmh$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-7-203.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1281379359 16808 77.253.7.203 (9 Aug 2010 18:42:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Aug 2010 18:42:39 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302557
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i3o4fh$dmh$1@inews.gazeta.pl...
> Karolek pisze:
>
>> Tez ta droga czesto jezdze i nie mam takich traumatycznych przezyc...
>> wrecz przeciwnie, jest tam malo miejsc do wyprzedzania
>
> Teraz się buduje "bezpiecznie unijnie" "Podwójna ciągła to nasz priorytet"
> Na 10 km nowego asfaltu jest może 3 miejsca gdzie się da wyprzedzić.
> A szczytem wszystkiego są połmetrowe pomarańczowe kikuty oddzielające 2
> pasy od jednego. Niestety przy tym 1 pasie już lokalnej bocznej drogi
> nie zbudowano a pobocze wąskie. Tir ciągnika nie wyprzedzi.
> Albo metalowa barierka albo podwójna do jasnej...
> W zimie to loteria. Trafię albo nie trafię.
> Żeby chociaż przed pierwszym słupkiem znak postawili...
> To ma być dbanie o bezpieczeństwo?
teraz to jeszcze wkrecili w asfalt w miejscu odzdizlajacym pasy
gumowe male pacholki prz\eszakdzajace w manewrze wyprzedzania
nie da sie wyprzedzic nie udarzejac wiec albo wykonujesz manerw pozniej
albo wczesniej wychodzac z zakretu unikajac uderzenia w spojler starzajac
zagrozenie
te malutkie pacholeczki stawarzaja najwieksze zagrozenie kierocy juz
wyprzedzaja
druga strona wysepki by nie zjezdzac uderzajac w nie
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.10 20:40 Kris
- 09.08.10 20:42 Kris
- 09.08.10 20:44 Kris
- 09.08.10 20:46 Kris
- 09.08.10 22:26 krzysiek
- 10.08.10 13:48 BaX
- 10.08.10 13:51 kamil
- 10.08.10 14:27 Pszemol
- 10.08.10 21:29 Tomasz Pyra
- 10.08.10 22:48 J.F.
- 10.08.10 22:55 Tomasz Pyra
- 11.08.10 00:16 Cavallino
- 11.08.10 06:21 J.F.
- 11.08.10 09:51 Cavallino
- 11.08.10 11:09 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=