  • Data: 2010-08-11 11:09:23
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:4c61bcbd$0$21011$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z drugiej strony myślisz że bardziej w świat jest inaczej?
    > Ja tam nie wiem, ale obawiam się że to chyba wszędzie nazwanie kogoś
    > "przeciętnym kierowcą" jest obelgą większą niż nazwanie go "przeciętnym
    > kochankiem" ;)
    >
    > Fakt że spokojnie 90% polskich kierowców uważa się za lepszych niż innych,
    > ale myślę że tak to wszędzie jest.

    Troche swiata juz zjechalem i od kilku lat mieszkam w kraju, gdzie
    smiertelnosc na drogach jest jedna z najnizszych w calej europie. Nikt nie
    sciga sie spod swiatel, nikt nie wyprzedza na trzeciego, ludzie potrafia
    powlec sie kilka minut za ciezarowka i nie ubedzie im od tego meskosci.

    Przy okazji przecietnie zyja tez dluzej. Mniej stresu.

    Pozdrawiam
    Kamil