  • Data: 2010-08-09 09:19:37
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i3ndfa$85i$1@mx1.internetia.pl...
    > kazdego dnia na drodze z REDY do PUCKA
    > inaczej mowiac droga na plw helski walcze o przyzycie
    >
    > szwerokie pobacza zachecaja do wymuszen,
    > po modernizacji zakolejnej waskiej drogi stalo sie bardziej
    > niebezpiecznie niz bylo wczesniej
    > nie ma tygodnia by pogotowie kogos zdrapywalo
    > z zawsze sie zdazy jakis kmiotek ( i tutaj roznnie bo zdaza sie jakis
    > podstarzaly
    > kozak z wasem, popieprzony wczasowicz z rodzinka co nie potrafi jezdzic
    > bezpicznie
    > albo lysy kark i inne tego typu co musza udowaniac swoje sukcesy na
> [...]

    Ja mam zawsze takie odczucia ilekroć jadę na DK7 na odcinku Gdańsk -
    Warszawa. Na tej drodze spotykam najwięcej debili. Ostatnio jak zatrzymałem
    się na obiad i jechała karetka podsłyszałem jak obsuga lokalu mówi "To już
    ośmy raz dziś".
    MZ gdyby wprowadzić wysokośc mandatów w zależności od wysokości PITa to by
    wszystko wróciło do normy. Teraz to widziałem jak zatrzymany przez słynną
    "czarną megankę" auto po kilkudziesięciu km dogoniło mnie i znowu "ogień" na
    max. A ja też jechałem ciut więcej niż wolno było.