  • 1. Data: 2014-07-09 12:12:38
    Temat: Rankomat
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Czy oferty i wyliczenia ubezpieczeń OC z firmy Rankomat są wiarygodne?
    Chodzi mi o oferty po rozmowie telefonicznej z Rankomatem. Czy lepiej
    znaleźć "żywego" agenta i z nim ustalać. Na chwilę obecną mam ofertę
    z Liberty (poprzez Rankomat) i nie wiem czy warto dalej szukać.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2014-07-09 13:10:06
    Temat: Re: Rankomat
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Ilkenau wydumał(a) w news:m45qr99ge6sprs8agpvn2ffoq075sgitj5@4ax.com :
> [...]
    > znaleźć "żywego" agenta i z nim ustalać. Na chwilę obecną mam ofertę
    > z Liberty (poprzez Rankomat) i nie wiem czy warto dalej szukać.

    Zacytuję żebyś widział że ja widzę tą wiadomość :)
    BTW, delimiter sobie popraw.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-07-09 13:18:57
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy oferty i wyliczenia ubezpieczeń OC z firmy Rankomat są wiarygodne?

    Tak.
    Gdybys zadal pytanie, czy znajdzie najtansza na rynku, to odp. brzmi Nie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2014-07-09 13:49:22
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    Na chwilę obecną mam ofertę
    > z Liberty (poprzez Rankomat) i nie wiem czy warto dalej szukać.

    Spedzilem wiele czasu na szukanie najtanszej oferty i dla mnie najtansza
    byla w Liberty
    Nie wiem czy dla Ciebie bedzie tak samo bo to zalezy od wielu czynnikow ale
    musisz sam sprawdzic.

  • 5. Data: 2014-07-09 13:53:20
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Jul 2014 13:49:22 +0200, "Serwis"
    <s...@i...com.pl> napisał:

    >Spedzilem wiele czasu na szukanie najtanszej oferty i dla mnie najtansza
    >byla w Liberty

    Dzięki, chyba skorzystam z ich oferty.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 6. Data: 2014-07-09 17:58:53
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 12:12, Ilkenau pisze:
> [...]
    > znaleźć "żywego" agenta i z nim ustalać. Na chwilę obecną mam ofertę
    > z Liberty (poprzez Rankomat) i nie wiem czy warto dalej szukać.

    Gówno warte są oferty przez sieć. W moim przypadku samochód 97 rok 1,6
    benzyna 50% zniżek oferty przez sieć w stosunku do agenta były co
    najmniej 300 zł droższe.Agent 700 pln najtańsza sieć 1000 pln.

  • 7. Data: 2014-07-09 18:23:51
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Wed, 09 Jul 2014 17:58:53 +0200, depros <d...@g...com>
    napisał:

    > Gówno warte są oferty przez sieć. W moim przypadku samochód 97 rok 1,6
    >benzyna 50% zniżek oferty przez sieć w stosunku do agenta były co
    >najmniej 300 zł droższe.Agent 700 pln najtańsza sieć 1000 pln.

    U mnie 2006 rok, 1,5 diesel, zniżek brak, na polisie poprzedniego
    właściciela miałem stłuczkę i oferta z sieci 842 zł za najtańsze OC i
    mini assistance w pakiecie. Wydawało mi się, że oferta w miarę dobra,
    ale teraz sam już nie wiem. Liberty D.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 8. Data: 2014-07-09 18:38:11
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Serwis" <s...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Spedzilem wiele czasu na szukanie najtanszej oferty i dla mnie najtansza
    > byla w Liberty

    Ja tez korzystam z OC samochody tylko Liberty. Fajna ubezpieczalnia polecam.

  • 9. Data: 2014-07-09 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ilkenau i...@g...com ...

> [...]
    > znaleźć "żywego" agenta i z nim ustalać. Na chwilę obecną mam ofertę
    > z Liberty (poprzez Rankomat) i nie wiem czy warto dalej szukać.

    Hint - rankomat tez musi zarobić. I to niemało...
    Wole dac zarobić znajomemu agentowi. Ceny albo podobne albo lepsze u
    agenta.

  • 10. Data: 2014-07-09 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ilkenau i...@g...com ...

> [...]
    > właściciela miałem stłuczkę i oferta z sieci 842 zł za najtańsze OC i
    > mini assistance w pakiecie. Wydawało mi się, że oferta w miarę dobra,

    Hmm...
    To ja nie wiem bo ja płace 305zł...
    1,4 benzyna, 96 rok bodaj...