  • 11. Data: 2014-07-09 20:03:41
    Temat: Re: Rankomat
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 09.07.2014 18:38, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Serwis" <s...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ja tez korzystam z OC samochody tylko Liberty. Fajna ubezpieczalnia polecam.

    NIE! niestety NIE KORZYSTASZ, a jedynie opłacasz składkę obowiązkowego
    ubezpieczenia, z którego nigdy nie skorzystasz. chyba ze za friko
    ubezpieczyciel dokłada jakieś bonusy typu ubezpieczenie szyb, opon czy
    cośtam

    ToMasz

  • 12. Data: 2014-07-09 21:14:33
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-09 17:58, depros pisze:

    > Gówno warte są oferty przez sieć. W moim przypadku samochód 97 rok 1,6
    > benzyna 50% zniżek oferty przez sieć w stosunku do agenta były co
    > najmniej 300 zł droższe.Agent 700 pln najtańsza sieć 1000 pln.

    WTF?
    Ja za swoje za OC płacę 526 zł i 470 zł, czyli za dwa samochody poniżej
    1000 zł razem. 60% zniżki. Aviva.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2014-07-09 21:49:22
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Jul 2014 18:00:49 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

    >Hmm...
    >To ja nie wiem bo ja płace 305zł...
    >1,4 benzyna, 96 rok bodaj...

    Wcześniej jeździłem samochodami nie zarejestrowanymi na mnie. Czyli to
    jest praktycznie pierwsza polisa. Po drugie jestem dosyć stary, a
    prawo jazdy robiłem późno. Może to ma znaczenie? No i ostatnia
    stłuczka na polisie poprzedniego właściciela.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 14. Data: 2014-07-10 09:44:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ja tez korzystam z OC samochody tylko Liberty. Fajna ubezpieczalnia
    > polecam.

    Ja dla jednego z aut zmieniam ubezpieczalnie co rok (tylko suche oc i
    maksymalne znizki). Jakos tak jest, ze zawsze oferta przedluzeniowa jest
    gorsza niz zawierana pierwszy raz u innego. I bylo odkad pamietam:

    HDI
    Liberty
    Aviva
    Liberty
    Link4

    Na ten rok oferta Link4 byla 20zl tansza od Liberty :)

  • 15. Data: 2014-07-10 09:51:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 9 lipca 2014 20:03:41 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > NIE! niestety NIE KORZYSTASZ, a jedynie op�acasz sk�adk� obowi�zkowego
    >
    > ubezpieczenia, z kt�rego nigdy nie skorzystasz.

    Ja ze swojego skorzystalem ~miesiac temu ;)
    Mam w PZU, sprawca stluczki w Warcie...
    skorzystalem z http://media.pzu.pl/pr/273380/pzu-wprowadza-rewolucy
    jne-zmiany-w-oc-komunikacyjnym

    Warsztat tez byl zadowolony, bo W. wisiala im juz troche kasy z odzyskaniem ktorej
    mieli problem, a PZU praktycznie od reki zaplacilo czesc bezsporna, pozniej cos tam
    jeszcze doplacili (szcz. mnie nie interesowaly - robilem bezgotowkowo)

    WS

  • 16. Data: 2014-07-19 13:26:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 10 Jul 2014 09:44:02 +0200, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Jakos tak jest, ze zawsze oferta przedluzeniowa jest
    >gorsza niz zawierana pierwszy raz u innego.

    Oferta przedłużeniowa, taka wysłana z automatu, zawsze jest droższa.
    Ale można, a nawet trzeba, negocjować. I nagle się okazuje, że płaci
    się mniej za to samo, co w rok wcześniej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2014-07-19 13:30:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 09 Jul 2014 17:58:53 +0200, depros <d...@g...com> wrote:

    >Agent 700 pln najtańsza sieć 1000 pln.

    807 zł. za OC/AC, auto 2002 rok, poj. 2 litry.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280