    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Rama obudowy?
    Date: Mon, 27 Dec 2010 10:48:47 +0100

    W dniu 2010-12-27 09:28, Ghost pisze:
    > Oczywiscie, ze gotowiec lepszy, ale skrecanie z katownikow tez ma swoje
    > zalety, o ile ne trzeba jakiegos wielkiego warsztatu do tego (np.
    > wystarczy cos do ciecia, jakas szlifierka katowa). Pytanie przechodzi w
    > mechaniczno/slusarskie - gdzie dostac takie elementy?
    Niezbyt tanio - w każdym markecie budowlanym, są profile alu na metry
    (1, 2 metry) przeróżnych kształtów po kilka zł.

    Z własnego doświadczenia - na "obudowę" wielkości ATX (tzn sześcian jako
    klatka, plus prowadnice do trzymania płyty, na napędy, siatka stalowa
    jako obudowa itd, wszystko po to by zrobić obudowę 19" rack ale tylko
    35cm głęboką) zeszło mi około 5-6m "kwadraciaka" 10x10, i około 4m
    kątowników 5x15, + czasu "jedna sobota", przy czym 90% czasu to
    przymiarki poprawki, bo się okazało że napęd wchodzi wtyczkami na cośtam
    itp. Gdybym miał zrobić jeszcze raz kolejną sztukę mając już wymiary i
    wszytko zaplanowane - to w 2-3h by poszło spokojnie.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173