    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
    Date: Thu, 15 Sep 2011 23:46:41 +0200

    Powitanko,

    > Chodziło mi o mikro dziurki, nie wiem, od piasku czy huk wie od czego,
    > względnie mini kropeczki żywicy.

    Kropeczki zywicy powinny byc wyczuwalne pod nozem/ostrzem/zyletka.
    Dolki, hmm, jak bardzo musisz, to sprobuj na jakims mniej
    odpowiedzialnym miejscu. Potem sprawdz dokladnie, czy sie aby optyka nie
    zmienila. Sa twardziele, co sami recznie szlifuja lustra do teleskopow,
    to pewnie sie da skutecznie i precyzyjnie, jesli jestes aniolem
    cierpliwosci to dzialaj, ja bym po 15 minutach wyglosil poemat po
    lacinie, po nastepnych 15 nie przerywajac monologu pier* bym w szybe
    czyms ciezkim.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa