  • Data: 2023-07-24 01:19:29
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > I ze sracza nocą po ciemku korzystasz?

    Tak, z tą małą 2 W czerwoną lampką. To prawie po ciemku.

    > No to nocą zapalacz "niezerową". W czym właściwie problem?

    Nie zapalam, jest włączona cały czas.

    W czym problem? W tym, żeby mi automatyka nie zapalała sama światła, jakie
    uzna za stosowne. Sam wiem, czy chcę w tym momencie zapalić światło, czy
    nie. Wiem, czy będę w wannie czytał książkę papierową (światło) czy
    czytnik (bez światła, bo ma wbudowane).

    > To zmienia postać rzeczy, chcesz jednak by się załączał :-) To teraz ...
    > czy nie byłoby celowe by to załączanie mogło zostać wyzwolone także
    > zdalnie? I dalej ... czy czajnik nie powinien zdalnie (lub lokalnie
    > odpowiednio do okoliczności) przekazywać, że woda osiągnęła temperaturę
    > i utrzymywać ją aż do użycia?

    Ale po co? Nie widzę tu zastosowania. Jak ktoś widzi to są takie
    rozwiązania.

    --
    Gosc poszedl na egzamin, niewiele powiedzial, dostal 2.
    Wychodzi z kumplem do ubikacji i tam zaczyna wyzywac: