    Subject: Re: Radiowe udostępnienie internetu (i tylko internetu)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5fe3aed2$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe3bbed$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Thu, 24 Dec 2020 18:00:14 +0100

    On 23.12.2020 22:51, LordBluzg(R) wrote:

    > Obecne kamery IP mają możliwość łączenia się przez chmurę więc nie musi
    > być dostępu z danej puli adresów IP, czyli obojetnie w jakieś sieci ona
    > siedzi, wazne żeby miała dostęp do netu. Inna sprawa, to dodanie kamery
    > w danej podsieci zawsze jest możliwe i w zależności kto ma mieć dostęp
    > po IP, to do tej puli dodajesz kamerę czy inne urządzenie na kolejny
    > wolny adres.

    Chodziło mi raczej o to, czy jeśli mam skonfigurowane takie połączenie
    jako "bridge", mogę dodać kolejne punkty typu STA, wpinając je do tej
    samej sieci. Jeśli będę coś tam podpinał, to pewnie będzie to albo
    komputer mający połączyć się z Internetem, albo kamera, albo jakiś
    czujnik. Generalnie zresztą i tak planuję zainwestować w nieco lepszą
    infrastrukturę sieciową, która pozwoli mi to bardziej sensownie
    skonfigurować.

    AP trafił na dach. W domu, pod blaszanym dachem ciągle mam stabilne
    połączenie i wysoki poziom sygnału. Co prawda odległość to kilka metrów,
    ale to jednak blaszany dach... Może jest szansa, że przez te drzewa też
    się przebije. :)