  • Data: 2012-02-25 23:55:57
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iiotwphblsax$.1c4at3wfzt7om.dlg@40tude.net...

    > Nim pochwalisz zaczekaj na jakieś recenzje :)
    > I to tak najlepiej pół roku gdyby się miało okazać że fotoradar mało
    > dochodowy i może warto skrzyżowanie podkręcić tak żeby fotoradar na siebie
    > zapracował.
    >
    > Kilka straży gminnych takie urządzenia już ma.
    > A na skrzyżowaniu najkrótsze na świecie pomarańczowe światło - w praktyce
    > nie do wyhamowania jak się zapala.
    > Pomarańczowe trwa może 1.5s, potem dwie szybkie fotki dokumentujące że
    > samochód porusza się po skrzyżowaniu na czerwonym świetle.

    zmroziles mi krew, nie zebym wierzyl w prawosc prawa
    ale do licha to przeciez pachnie prokuratura i anluwaniem wszelskich
    mandatow
    + powazne wyroki dla osob praktykujacych ow proceder

    to tak samo jak ustawic swiatla zielone na 10sekund
    ja sie wyorbie, ktos inny nie, a babcie beda bulic

    nie sens w tym by bylo szybko ale bezpiecznie na kazdej krzyzowce

    > Dojeżdżając i widząc że pali się zielone na dobrą sprawę trzeba się
    > zatrzymać, zaczekać na czerwone i dopiero wtedy można bezpiecznie ruszyć.
    > Bo jadąc nawet 40km/h nie ma możliwości żeby zatrzymać się w ciągu sekundy
    > - jak komuś się pechowo trafi to pomarańczowe tuż przed wjazdem na
    > skrzyżowanie to choćby stanął na uszach dostanie mandat za wjazd na
    > czerwonym świetle.

    jaka to krzyzowka? moze pozew zbioryw lub sprawa w uwaga tvn lub cus?