  • 11. Data: 2009-01-29 19:58:15
    Temat: Re: RTL 7 w pelnym 16:9
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    >Inna sprawa ze jesli film jest dobry, puszczony w dobrej jakosci SD 16:9
    >jak to robi Canal+ to ww kanaly HD nie maja zadnej racji bytu.

    Mylisz się.
    Różnica między meczem w C+ Sport SD (16:9 rzecz jasna) a C+ Sport HD jest
    wyraźnie zauważalna i jak najbardziej ma rację bytu za 6 zł miesięcznie.

    Przy filmie może nie aż tak, ale też.

  • 12. Data: 2009-01-29 20:12:47
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Mylisz się.
    > Różnica między meczem w C+ Sport SD (16:9 rzecz jasna) a C+ Sport HD jest
    > wyraźnie zauważalna i jak najbardziej ma rację bytu za 6 zł miesięcznie.

    Właśnie to napisałem - programy sportowe w HD mają rację bytu bo różnicę
    widać wyraźnie bardzo lubię sport w HD

    > Przy filmie może nie aż tak, ale też.

    przy filmie widać różnicę ale dla mnie efekt często jest odwrotny - zbyt
    plastyczny i zbyt szczegółowy obraz rozprasza i przeszkadza skupiac sie na
    akcji, wg mnie HD do filmow nie jest konieczne. Chyba ze film przyrodniczy
    czy dokumentalny, no moze jakies kino akcji z efektami specjalnymi tez
    "zwykly" film potrzebuje dobrego SD 16:9 i to mu w zupelnosci wystarczy.

  • 13. Data: 2009-01-29 20:24:43
    Od: "mu" <n...@s...com>

    "sensei" wrote in message news:glsrpd$mfp$1@inews.gazeta.pl...

    > zaklocenia..) czy HBO HD (jakosc slabiutka prawie brak roznicy w stosunku
    > do

    masz racje, to co sie wyrabia na tym transponderze to jest jawna kpina.
    oprocz tego hbo hd jest tam tylko polsat sport hd + discovery hd, czyli
    lacznie 3 kanaly w porywach po 8 mbit/kanal.
    reszta pasma dopychana zerami ! (czyli pid 0x1fff).
    doslownie w tym momencie 12.34 mbita niczego !!!!!!1111jeden.

    ehh, zdenerwowalem sie...

    mu.

  • 14. Data: 2009-01-29 20:28:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:
    > To co robi Filmbox HD (na niektorych filmach nawet widac z bliska
    > zaklocenia..) czy HBO HD (jakosc slabiutka prawie brak roznicy w
    > stosunku do SD) to koszmar... Inna sprawa ze jesli film jest dobry,
    > puszczony w dobrej jakosci SD 16:9 jak to robi Canal+ to ww kanaly HD
    > nie maja zadnej racji bytu. Zreszta kanal filmowy tak naprawde nie
    > musi byc HD, dla mnie film HD jest zbyt plastyczny i zbyt "studyjny"
    > rzucajac w oczy wiele zbednych szczegolow

    wymyślasz...

    > , co innego programy
    > sportowe i przyrodniczo-dokumentalne, te pierwsze przynajmniej nie
    > leca w kółko - więc jak się zobaczy wszystkie lecące w kółko
    > przyrodniczo-dokumentalne to z kanałów HD które mają dla mnie jakieś
    > znaczenie pozostają sportowe. Choć nawet można zrobić swietnie w SD
    > co pokazuja Niemcy

    sport? do oglaania tych bzdetów to wystarczy jakiś sub SD z solidną
    kompresją.

  • 15. Data: 2009-01-29 20:29:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Mylisz się.
    > Różnica między meczem w C+ Sport SD (16:9 rzecz jasna) a C+ Sport HD
    > jest wyraźnie zauważalna i jak najbardziej ma rację bytu za 6 zł
    > miesięcznie.

    dla mnie kanały sportowe to strata pasma.

  • 16. Data: 2009-01-29 20:38:48
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > dla mnie kanały sportowe to strata pasma.

    rozumiem ze zarowno SD jak i HD ale tu nie o gustach dyskutujemy. Sa ludzie
    ktorzy ogladaja sport a dla nich HD ma duzy pozytywny efekt

    Dla mnie całkowitą strata pasma byloby puszczanie programow informacyjnych w
    HD - bo po co komu ogladac szczegoly zmarszczek czy makijazu dziennikarzy
    czy politykow - te kanaly powinny byc puszczane w SD z duza kompresja ktora
    pozwala przeznaczyc pojemnosc na inne programy, ktore pojemnosci
    potrzebuja - jak sport HD czy film 16:9 w dobrej jakosci SD.

  • 17. Data: 2009-01-29 20:51:49
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-29 17:51, Jingiel donosi, że:
    > Przepraszam. Moja pomylka. Chodzilo oczywiscie o TVN 7

    Aaaaa to jak najbardziej. Tutaj potwierdzenie:
    http://laki.dvhk.pl/index.php?id=91

  • 18. Data: 2009-01-29 21:17:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009 17:51:48 +0100, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

    >Przepraszam. Moja pomylka. Chodzilo oczywiscie o TVN 7, wczesniej
    >wlasnie nazywal sie RTL 7.

    W UPC w chwili obecnej jest 4:3

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 19. Data: 2009-01-30 06:50:43
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > W UPC w chwili obecnej jest 4:3

    Przed chwilą sprawdziłem i u mnie też jest normalne 4/3 Ta informacja o
    TVN7 w 16/9 to coś pewnego?

  • 20. Data: 2009-01-30 06:51:46
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Jingiel pisze:
    > Idzie nowe, wreszcie RTL 7 jest nadawany w pelnym 16:9, a nie w
    > letterboxie. Kolej na pozostale kanaly.
    >

    > Jingiel

    Jesteś pewien? Może to tylko jakiś jeden program tak nadawali.