  • 21. Data: 2009-01-30 10:19:39
    Temat: Re: RTL 7 w pelnym 16:9
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    jerzu pisze:

    > W UPC w chwili obecnej jest 4:3

    Bo cyfrowki kablowe nie chca, nie potrafia przestawic swoich odbiornikow
    w stacjach czolowych na panorame.

    Jingiel

  • 22. Data: 2009-01-30 15:13:24
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Przed chwilą sprawdziłem i u mnie też jest normalne 4/3 Ta informacja o
    > TVN7 w 16/9 to coś pewnego?

    A skad odbierassz??? Programy zrealizowane w 16/9 sa napewno nadawane w
    panoramie, a nie jak do tej pory w letterbox

    Jingiel

  • 23. Data: 2009-01-30 16:24:18
    Od: misieq <m...@o...pl>

    Gienek pisze:

    > Jesteś pewien? Może to tylko jakiś jeden program tak nadawali.

    Potwierdzam, przed momentem wybrane reklamy i zwiastuny byly w pelnym
    16:9 :)

  • 24. Data: 2009-01-30 17:13:38
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    > Idzie nowe, wreszcie RTL 7 jest nadawany w pelnym 16:9, a nie w
    > letterboxie. Kolej na pozostale kanaly.

    Jest godz. 18:12, a na TVN7 zwykłe 4:3 :-(
    Gdzie ta jaskółka ?

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 25. Data: 2009-01-30 17:20:19
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    W pełnym 16/9 lecą powtórki Wojewódzkiego

  • 26. Data: 2009-01-30 18:39:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009 11:19:39 +0100, Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    >Bo cyfrowki kablowe nie chca, nie potrafia przestawic swoich odbiornikow
    >w stacjach czolowych na panorame.

    Jakoś na innych (TVN Warszawa, MiniMini czy Polstat Cafe/News) się
    przestawia TV sam.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 27. Data: 2009-01-30 18:40:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009 18:20:19 +0100, "Paweł" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >W pełnym 16/9 lecą powtórki Wojewódzkiego

    No, nie ma co, jaskółka ;-)

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 28. Data: 2009-01-30 18:43:11
    Od: e...@a...pl

    > TVN w końcu zrozumiał że w SD można osiągnąć wyższą jakość niż jak tu
    > mówiono "znaczka pocztowego" ? Lepiej późno niż wcale, na świecie wiedzą o
    > tym od lat i praktykują. Tak naprawdę jak jest dobry jakościowo SD nadawany
    > full anamorfic 16:9 to HD staje się zbędne.

    CANAL+ Polska nadaje w anamorfic od ok 5 lat. Na zachodzie to standard. Aż
    dziwne, że tak długo trwało aż to rozwiązanie zacznie się przyjmować w Polsce...
    Pozdr
    eol

  • 29. Data: 2009-01-31 07:35:00
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent jerzu nadaje:

    > Jakoś na innych (TVN Warszawa, MiniMini czy Polstat Cafe/News) się
    > przestawia TV sam.

    Bo trzeba mieć jeszcze superhiper wyrypiaszczy hajend nowoczesny TV...
    Taki jak mój 14-letni skytronic o wartości BCM na allegro ;-)